|

انواع برند های ایمپلنت دندان در ایران کدام است؟

ایمپلنت های دندانی دارای برند های مختلف است. اگر خواهان انجام ایمپلنت دندان مناسب از نظر کاشت و مارک هستید، این مقاله را از دست ندهید.

انواع برند های ایمپلنت دندان در ایران کدام است؟

انواع برند ایمپلنت دندان با توجه به گستردگى و تنوع زیاد سیستمهاى ایمپلنتى که امروزه در بازار وجود دارد ، این سوال مطرح مى شود که چه ایمپلنتى است؟ در این خصوص بایست گفت براى داشتن یک درمان موفق سه فاکتور مهم است. اولین و مهمترین فاکتور تخصص دندانپزشک است. فاکتور دوم بهداشت بیمار است و فاکتور سوم انتخاب یک سیستم ایمپلنت معتبر و مناسب.

در مورد انتخاب سیستم ایمپلنت از میان انواع برند ایمپلنت دندان و انتخاب یکی از برندهای ایمپلنت با توجه به شرایط دهان و دندان و وضعیت بیمار بهترین تصمیم گیرى را دندانپزشک مى تواند براى بیمار بکند و در این مورد بهتر است بیمار نظر دندانپزشک خود را جویا شود.

در این قسمت تعدادى از سیستمهاى رایج ایمپلنت را معرفى مى کنیم. برای آشنایی با انواع برند ایمپلنت دندان با ما همراه باشید.

ایمپلنت اشترومن

 

ITI straumann یکی از برندهای ایمپلنت سوئیسی است و جز ٥ برند ایمپلنت مطرح دنیا شناخته می شود. این سیستم با سابقه طولانی در ساخت ایمپلنت دندان ، سیستم ایمپلنت دندانی بسیار خوبی محسوب می شود.

متاسفانه قیمت این برند ایمپلنت گران بوده و بسیاری از جراحان رغبتی به استفاده از آن به علت قیمت بالا و حاشیه کم سود آن نسبت به سایر برندهای ایمپلنت ندارند. این برند در ایران بنام آی تی آی شناخته می شود. این شرکت مستقیما در ایران شعبه دارد. این برند انواع ایمپلنت با قابلیت بار گذاری 4 تا 6 هفته را دارد. این سیستم دارای تنوع قطعات بوده و اگر هزینه برایتان مطرح نیست میتواند انتخاب اول شما باشد.

 

images_1689075044_64ad3d64ee53d.jpg

ایمپلنت اس اى سى

ایمپلنت سوئیسی sic یکی از انواع برند های ایمپلنت است که قدمت زیادی ندارد ولی در ایران فروش مناسبی دارد که قیمت پایین ان نسبت به برند های ایمپلنت اروپایی از دلایل فروش مناسب آن است.

تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت دندانی و موفقیت در حد برند های ایمپلنت کره ای خوشنام و یا کمتر از ان است. البته بسیاری برند های سوئیسی را بعلت معروفیت برند اشترومن ، برند های برتر می دانند.

ایمپلنت دى او Dio

دی او یک برند مطرح ایمپلنت کره ای است که شرکت معروف دنس پلی امریکا که برند های زایو استر و انکیلوز را در مالکیت خود دارد انرا خریداری کرد.

 بعد از سه برند ایمپلنت اول این برند چهارم کره محسوب می شود. قیمت این برند ایمپلنت مناسب می باشد.

ایمپلنت دنتیوم Dentium

ایمپلنت دنتیوم در ایران بنام ایمپلنتیوم شناخته می شود و پر فروش ترین برند ایمپلنت کره ای در ایران است.

سادگی جراحی و قیمت ایمپلنت مناسب از مزایای ایمپلنت دنتیوم است. ایمپلنت دنتیوم در رده بندی برند ایمپلنت های کره رتبه 3 را دارد.

ایمپلنت مگاژن Megagen

ایمپلنت مگاژن یکی از ایمپلنت های خوب کره محسوب می شود معروفیت این شرکت بعد از خرید آن توسط شرکت اشترومن بیشتر شد و در حال حاضر علاوه بر کره در اروپا هم تولید می شود.

یکی از مراکز تولید ان در اروپا کشور لیتوانی است در دو نوع انی وان و انی ریج تولید می شود.

ایمپلنت زیمر zimmer

براى معرفى ایمپلنت زیمر باید گفت یکى از برندهاى فعال و معروف امریکایى در زمینه پزشکى و دندانپزشکى بوده و از لحاظ قیمت جزء ایمپلنت هاى گران مى باشد. از علتهاى جای گرفتن برند زیمر جزء بهترین برندهای ایمپلنت مى توان به ویژگیها و طراحى هاى منحصر بفردى اشاره کرد که در محصولات خود دارد.

زیمر نسل جدیدى از فیکسچرهاى دندانى را ارائه کرده که جنس آن به جاى تیتانیوم، تنتالوم است. اما باید دید نسل بعدى ایمپلنت ها به این سمت خواهد رفت؟!

ایمپلنت بگو Bego

بگو یکی از شرکت های فعال و موفق آلمانی در زمینه دندانپزشکی می باشد که از سال ۱۸۹۰ فعالیت خود را شروع کرده است. بنیانگذار و ایده پرداز شرکت بگو ،دکتر ویلهلم هربست می باشد.

ایمپلنت های بگو در شرایط تمیز و مدرن ساخته شده و بلافاصله در محیطی عاری از آلودگی بسته بندی می شوند.

یکی از مراحل کلیدی در ساخت ایمپلنت که در ایمپلنت بگو آلمان نیز رعایت می شود ، ایجاد یک سطح زبر و دارای تخلخل به صورت یکنواخت و خالص به منظور دستیابی بهترین استئواینتگریشن است.

ایمپلنت های بگو از تیتانیوم گرید ۴ ساخته شده اند و بعد از ساخت ، سطح آنها تحت دو فرآیند سند بلاست و اچینگ قرار می گیرند و با نام سطح TiPurePlus به ثبت رسیده است.

خلوص سطح بگو ، باعث ارائه یک استاندارد جدیدی شده است ، به طوری که رزیدوهای سطح بعد از سند بلاست و فرآیند اچ دیگر قابل تشخیص نیستند. همچنین این سطح همگن تمایل بالایی برای اتصال به پروتئین ها دارد که این موضوع یک اثر مثبت در روند درمان و استئواینتگریشن دارد. قیمت ایمپلنت بگو آلمان بسیار مناسب است. ایمپلنت bego در ایران شناخته شده است.

images_1689075343_64ad3e8fc5842.jpg

ایمپلنت بایوهورایزونز Biohorizons

سیستم بایوهورایزن جزء سیستم های مطرح ایمپلنت دنیا می باشد.در اوایل ورود سیستم بایوهورایزن به ایران ، سیستم اکسترنال موجب نارضایتی مخاطبان خود شد اما پس از ورود سیستم جدید بایوهورایزن – سیستم اینترنال و تیپرد – و تکنولوژی لیزرلاک به دلیل تسریع روند استخوان سازی و کاهش تحلیل استخوان موجب محبوبیت فراوان آن در جامعه دندانپزشکی گردید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها