|

وجود بیش از ۱۰۰ اسیر اسرائیلی نزد حماس

اسرائیل از وجود بیش از ۱۰۰ اسیر اسرائیلی در نزد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) خبر داد.

وجود بیش از ۱۰۰ اسیر اسرائیلی نزد حماس

به گزارش شبکه شرق، اسرائیل شامگاه یکشنبه برای نخستین بار به طور رسمی اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ اسیر در نزد جنبش مقاومت فلسطین(حماس) دارد.

پیشتر رسانه های اسرائیل روز یکشنبه گزارش داده بودند که در عملیات طوفان الاقصی حدود ۱۰۰ تن از نیروهای اسراییل به اسارت گرفته شده است.

«صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز روز شنبه گفت که جنبش متبوعش در نبرد طوفان الاقصی شمار زیادی از اسرائیلی‌ها از جمله چند افسر عالی رتبه را به اسارت گرفته است.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع اسرائیل در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و اسرائیلی‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری اسرائیل در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها