|

تعداد شهدای فلسطین از مرز ۲۳ هزار نفر عبور کرد

بنابر اعلام وزارت بهداشت غزه، تلفات تجاوزات اسراییل از ۷ اکتبر به ۲۳ هزار و ۸۴ نفر شهید و ۵۸ هزار و ۹۲۶ نفر مجروح رسیده است.

تعداد شهدای فلسطین از مرز ۲۳ هزار نفر عبور کرد

به گزارش شبکه شرق، خبرنگار شبکه الجزیره و رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌ها و نظامیان اسراییلی بامداد امروز دوشنبه نیز به مناطق مختلف هجوم بردند و شماری از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند و هم‌زمان حمله‌های هوایی به مناطق نوار غزه نیز ادامه دارد.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از شهادت «وسام حسن الطویل» (حاج جواد) از فرماندهان میدانی مقاومت در منطقه خربه سلم (در جنوب لبنان) خبر داد.

متن بیانیه حزب الله لبنان در این باره به شرح زیر است.

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیمِ

{مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً} - صَدَقَ الله العَلیّ العَظِیم

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با سربلندی و افتخار به سوگ شهادت سردار مجاهد «وسام حسن طویل» (حاج جواد) در شهرک خربه سلم در جنوب لبنان نشسته است که در راه قدس به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ جنایت و کشتار دیگر را در این باریکه مرتکب شده که طی آن ۲۴۹ نفر شهید و ۵۱۰ نفر دیگر هم زخمی شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۳۰۸۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۵۸ هزار و ۹۲۶ نفر رسیده است.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها