|

شمار شهدای غزه به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت: ارتش رژیم اسراییل در طول ۲۴ ساعت اخیر ۱۵ مورد جنایت مرتکب شد که در آن ۱۵۸ شهروند فلسطینی شهید و ۳۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

شمار شهدای غزه به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر رسید

به گزارش شبکه شرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسراییل در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر رسید.

به گزارش روز سه شنبه به نقل از رسانه های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم اسراییل  طی ۲۴ ساعت گذشته ، ۱۵ مورد جنایت مرتکب شد که در آن ۱۵۸ شهروند فلسطینی شهید و ۳۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، شمار کل شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسراییل در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر و شمار زخمی ها به ۶۱ هزار و ۱۵۴ نفر افزایش یافت.

حملات همه جانبه رژیم اسراییل به نوار غزه در حالی وارد صد و دومین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم اسراییل برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم جعلی ضربات سهمگینی را از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها