|

توصیه رهبری به اجتناب از بددهنی، توهین و سیاه‌نمایی در میدان انتخابات/ همه باید در انتخابات شرکت کنند

رهبری گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است.

توصیه رهبری به اجتناب از  بددهنی، توهین و سیاه‌نمایی در میدان انتخابات/ همه باید در انتخابات شرکت کنند

به گزارش شبکه شرق، رهبر انقلاب تاکید کرد: کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند، از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند.

در سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی صبح امروز (یکشنبه، ۲۹ بهمن ۱۴۰۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند

آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است.

رهبر انقلاب با بیان اینکه مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند، تاکید کرد: کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند، از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند.

ایشان افزود: انتخابات در کشور ما همواره سالم و متین انجام شده این بار هم انشاءالله همینطور خواهد بود. اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تاثیر بگذارد.

آیت‌الله خامنه‌ای اظهار کرد: هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم. وظیفه دولت، مجلس و دیگر مراکز رسمی، عزم راسخ، کار مداوم، سلامت در عمل، صداقت با مردم و ترجیح منافع ملی بر سود شخصی است.

رهبری افزود: دشمن را ضعیف و ناتوان فرض نکنیم. شرط مهم پیروزی، شناخت توانایی‌های دشمن است، اما نباید از او ترسید.

رهبری گفت: به همه‌ی مردم تبریز، همه‌ی مردم آذربایجان، آن مردم عزیز، آن مردم غیور سلام و درود میفرستم و به معنای واقعی کلمه آذربایجان مفهوم عشق و غیرت است.

ایشان  گفت: آذربایجان مظهر غیرت، مظهر عشق، مظهر ایمان، مظهر شور و هیجان ایمانی و اسلامی است. این، آن چیزی است که ما هم در تاریخ آذربایجان و تبریز خوانده‌ایم، هم به چشم خودمان در طول این سال‌های طولانی از دوران مبارزات تا امروز مشاهده کرده‌ایم.

آیت‌الله خامنه‌ای گفت: روز بیست‌ونهم بهمن ۵۶ تبریز یک حادثه‌ی تاریخ‌ساز بود بدون شک، حادثه‌ی تاریخ‌ساز یعنی آن حادثه‌ای که این‌جور نیست که شروع بشود و تمام بشود و رفت، نه؛ شروع میشود و ادامه پیدا میکند و گسترش پیدا میکند و به نتایج عالی میرسد تاریخ ورق میخورد.

ایشان افزود: چه کار کرد این حادثه؟ حادثه‌ی تبریز به قضیه و واقعه‌ی نوزدهم دی قم تمام شده درواقع، که رویش را دستگاه داشت می‌پوشاند، ضریب ده‌ها برابری داد، حادثه‌ی قم را از قم کشاند به سرتاسر کشور، این قضیه‌ی تبریز این بود. وقتی که روحیه‌ی مقاومت و شور انقلابی و قیام به سرتاسر کشور کشانده میشود نتیجه این میشود که بعد از تقریباً یکسال حادثه‌ی بیست‌ودوم بهمن اتفاق می‌افتد و ایران از این رو به آن رو میشود تاریخ‌ساز یعنی این.

آیت‌الله خامنه‌ای بیان کرد: مردم تبریز وظیفه را به هنگام شناختند و به وظیفه به هنگام قیام کردند. اهمیت قضیه این است.

تقدیر و تشکر رهبری از تامین‌کنندگان امنیت به‌خاطر راهپیمایی ۲۲ بهمن 

رهبر انقلاب گفت: لازم می‌دانم از ملت ایران به‌خاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن تشکر کنم. در همه جای کشور مردم همت کردند و شور و سرزندگی خود را نشان دادند. امسال مردم، سرافرازی انقلابی به‌خاطر ۲۲ بهمن را به رخ دنیا کشیدند. همچنین از کسانی که امنیت این راهپیمایی گسترده سراسری را تامین کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها