|

آغاز رسمی مراسم تشییع ابراهیم رئیسی و همراهانش/ ویدئو و تصاویر

مراسم تشییع ابراهیم رئیسی و همراهانش در پایتخت آغاز شد.

آغاز رسمی مراسم تشییع ابراهیم رئیسی و همراهانش/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، مردم ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم تشییع «ابراهیم رئیسی» و همراهانش در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

با وجود اعلام ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت، ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان مبنی بر اینکه مراسم تشییع و اقامه نماز از ساعت ۷:۰۰ صبح برگزار می‌شود، مردم ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس پیش از آغاز اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر ابراهیم رئیسی و همراهانش، به سخنرانی پرداخت.

سید حسن خمینی، سردار حسین سلامی و سردار اسماعیل قاآنی، سردار امیرعلی حاجی‌زاده و علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه در تهران حضور دارند.

ساعت هفت و نیم صبح مراسم رسمی آغاز شده و قرار است راس ساعت ۹ صبح، رهبر انقلاب بر پیکر ابراهیم رئیسی و همراهانش اقامه نماز کنند و بعد از آن پیکر شهدا از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

رهبر انقلاب نماز میت را بر پیکر شهدای خدمت اقامه کردند.

مراسم تشییع ابراهیم رئیسی

مراسم تشییع ابراهیم رئیسی

با نزدیک شدن به حضور رهبر انقلاب و برگزاری نماز بر پیکر شهدای خدمت، شاهد حضور جمعی از فرماندهان مقاومت از جمله اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و شیخ نعیم قاسم، قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان در این مراسم هستیم.

تصاویری از عزاداران ابراهیم رئیسی و هیات همراه در میدان انقلاب

مردم پایتخت، ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم تشییع ابراهیم رئیسی و همراهانش، در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

مراسم تشییع ابراهیم رئیسی

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها