|

بایدن ادعای نقش داشتن در ماجرای محکومیت ترامپ را رد کرد

رئیس‌جمهور آمریکا این ادعا که او در ماجرای پیگرد قانونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نقش داشته تا به این وسیله موقعیت سیاسی خودش را بالاتر ببرد، مورد تمسخر قرار داد و با آن مخالفت کرد.

بایدن ادعای نقش داشتن در ماجرای محکومیت ترامپ را رد کرد

به گزارش شبکه شرق، بایدن این ادعا که در ماجرای پیگرد قانونی ترامپ در ارتباط با اتهامات کیفری مطرح شده علیه وی نقش داشته است، را رد کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا این ادعا که او در ماجرای پیگرد قانونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نقش داشته تا به این وسیله موقعیت سیاسی خودش را بالاتر ببرد، مورد تمسخر قرار داد و با آن مخالفت کرد.

وی در پاسخ سوال خبرنگار فاکس نیوز، مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کند، محکومیت ترامپ به وی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا کمک می‌کند، عنوان کرد: هیچ نظری ندارم.

بایدن در پاسخ به این سوال خبرنگار که از او پرسید: آیا نگران این موضوع هستید که روزی این اتفاق برای شما بیفتد و کسی اتهاماتی را علیه شما مطرح و برای به دادگاه کشیدنتان وارد عمل شود، عنوان کرد: به هیچ وجه. من کار اشتباهی انجام نمی‌دهم.

بایدن در پاسخ به ادعای ترامپ، مبنی بر اینکه او سعی دارد به موقعیت سیاسی‌اش آسیب وارد کند، هم با تمسخر عنوان کرد: نمی‌دانستم تا این اندازه قدرتمند هستم.

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر ضمن حمایت از عملکرد سیستم قضایی کشورش در ماجرای بررسی پرونده‌های کیفری ترامپ عنوان کرد: یک بار دیگر این اصل آمریکایی مورد تایید قرار گرفت که هیچ‌کس بالاتر از قانون نیست.

ترامپ پنج‌شنبه گذشته در دادگاه نیویورک در 34 فقره اتهام مجرم شناخته شد. با این حال وکلایش به حکم صادر شده در مورد وی اعتراض کردند. ترامپ در اظهاراتی خود را یک زندانی سیاسی معرفی کرده است که مورد اهداف سیاسی دولت بایدن قرار گرفته است. حامیان ترامپ حکم صادر شده برای وی را مجرمانه خوانده و دموکرات‌ها را به استفاده از قانون برای شکست دادن وی در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر متهم کرده‌اند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها