|

مهرداد بذرپاش:

قرار من با رئیس‌جمهور برقرار است/ ویدئو

«مهرداد بذرپاش» پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما پای وعده‌های رئیس‌جمهورِ شهید ایستاده‌ایم

قرار من با رئیس‌جمهور برقرار است/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «مهرداد بذرپاش» پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما پای وعده‌های رئیس‌جمهور ایستاده‌ایم و هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد.

مهرداد بذرپاش پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قرار من با رئیس پ‌جمهورِ هنوز برقرار است؛ شهیدی که قول داده بود مساله حل‌کن باشد؛ در میدان و کنار مردم، افزود: ما پای وعده‌های رئیس‌جمهورِ شهید ایستاده‌ایم و هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد؛ اقدامات رئیسی نباید ناتمام بماند.

او ادامه داد: تعهد به ساخت ۴ میلیون مسکن، ایجاد یک میلیون شغل در سال، تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی دولت، حل ناتراز‌های کشور در بخش‌های انرژی اقتصادی و نیز تامین مالی کلان پروژه‌های کشور و سایر وعده‌های ایشان با جدیت دنبال خواهد شد.

بذرپاش با بیان اینکه در دولت پیشرفت ایران، دهیاران و بخشداران و فرمانداران و مدیران اجرایی سطوح عملیاتی کشور عناصر اصلی و تعیین کننده خواهند بود و اختیاراتشان افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: در دولت پیشرفت ایران صندوق ملی مسکن را به صندوق ثروت ملی تبدیل می‌کنیم و ۵ میلیون قطعه زمین با هدف مردمی سازی ساخت مسکن واگذار می‌نماییم.

بذرپاش گفت: ما به پشتوانه‌ی شما مردم، پیش‌برنده‌ی این راه نیمه تمام خواهیم شد.

بذرپاش با تاکید بر اینکه ایران سرزمین فرصت‌های لجستیکی و ترانزیتی است، ادامه داد: شرکت‌های دانش‌پایه و فناور شرکای راهبردی دولت هستند و با کمک آن‌ها ایران را می‌سازیم.

او اظهار کرد: دیپلماسی نتیجه‌گرا و مبتنی بر توسعه‌ی روابط با همسایگان که اولویت رئیسی هم بود، دستاورد‌های کم‌سابقه‌ای داشته است که آن را توسعه خواهیم داد.

بذرپاش با بیان اینکه به لبخند دشمنان اعتماد نمی‌کنیم و مبتکرانه و مقتدرانه با دنیا مذاکره خواهیم کرد، افزود: درد کارگران. سفره‌ی بازنشستگان، کرامت معلمان، صلابت نظامیان، دغدغه‌ی پرستاران، معیشت هنرمندان و ورزشکاران را به جان می‌خریم.

او افزود: مسایل و مشکلات ایران را می‌شناسم؛ در دولت‌های نهم و دهم و سیزدهم، در مجلس نهم و در دیوان محاسبات به شناخت عمیق و دقیق از شبکه مسائل کشور رسیده‌ایم.

بذرپاش با تاکید بر اینکه کشورداری و حکمرانی درست با بگومگو‌های خسته‌کننده و ملال‌آور راه به جایی نمی‌برد؛ مردم از ما کار می‌خواهند و خدمت بی‌منت، ادامه داد: امکانات کشور نباید قربانی رقابت‌های سیاسی شود؛ فرصتی برای ماندن در حواشی نداریم؛ کار‌ها زیاد است و وقت کم و مردم منتظر.

او گفت: فراگیرسازی حرکت رئیس‌جمهور نیاز به یک نهضت بزرگ مردمی و ملی دارد و کارگاهی به وسعت ایران می‌خواهیم.

بذرپاش تصریح کرد: اگر در ادامه دولت مردمی، ایرانی قوی و پیشرفته می‌خواهیم، باید همه به میدان بیاییم و یک‌صدا بخوانیم: «ایران به پیش».

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها