|

طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان:

صحت انتخابات به تایید شورای نگهبان رسید

سخنگوی شورای نگهبان:صحت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به تایید شورای نگهبان رسید.

صحت انتخابات به تایید شورای نگهبان رسید

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی شورای نگهبان گفت: با بررسی‌های انجام شده صحت مرحله اول انتخابات به تایید شورای نگهبان رسید و رسما به وزارت کشور اعلام کردیم.

هادی طحان‌نظیف در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه خبر درباره صحت سلامت مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دقایقی قبل نتایج بررسی صحت انتخابات به تایید شورای نگهبان رسید.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده صحت مرحله اول انتخابات به تایید شورای نگهبان رسید و رسما به وزارت کشور اعلام کردیم.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: فرصت شکایت در نظر گرفته بودیم اما هیچ شکایتی به شورا واصل نشد. مردم هم شکایتی نداشتند به همین دلیل صحت سلامت انتخابات به تایید ما رسید.

طحان‌نظیف گفت: از طریق سامانه مردم‌ناظر اعلام کرده بودیم اگر تخلفی در روز انتخابات انجام شده به ما گزارش دهند. از طریق دبیرخانه نیز پیش‌بینی کرده بودیم اما از هیچ کدام هیچ شکایتی انجام ندادیم. با بررسی‌های جامع انجام شده صحت سلامت انتخابات مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کردیم که انتخابات به دور دوم برسد. به همین دلیل پیش‌بینی لازم را انجام داده بودیم. فرآیند و روندها و کلیه مراحل نظارت را همچنان ادامه می‌دهیم. با اعلام ما مبنی بر صحت سلامت انتخابات، دو نامزد می‌توانند تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای‌گیری به تبلیغات‌شان ادامه دهند.

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها