|

پیام تبریک سیدحسن نصرالله به پزشکیان: کنارتان هستیم

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

پیام تبریک سیدحسن نصرالله به پزشکیان: کنارتان هستیم

به گزارش شبکه شرق، در پیام سید حسن نصرالله به این منظور آمده است: این انتخاب پربرکت توسط ملت عزیز و شریف ایران را به شما تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که شما را حفظ و در راه تحقق خواسته‌ها و آرمان‌های این ملت فداکار و وفادار، یاری کند.

دبیرکل حزب‌الله افزود: ما در حزب‌الله و همه جنبش‌های مقاومت در منطقه و به‌عنوان بخشی از ملت‌هایی که سال‌های طولانی در تقابل نامحدود با نیروهای اشغالگر صهیونیستی و پروژه سلطه‌جویانه آمریکا بوده‌ایم، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌رهبری امام خمینی(ره) و ادامه این انقلاب به‌رهبری امام خامنه‌ای و با دولت‌های متوالی در جمهوری اسلامی ایران، همواره ایران را پشتوانه‌ای قدرتمند، پایدار و همیشگی برای مقاومت و مظلومان می‌دانیم.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: ما کنار شما هستیم و به‌خواست خداوند این راه را تا زمان رسیدن به پیروزی نهایی که محور آن ایران مقتدر، عزیز و قدرتمند، است ادامه خواهیم داد. از خداوند متعال برای شما قدرت، سلامتی و عافیت خواستارم و امیدوارم با دستان شما آنچه موجب شادی مؤمنان و مستضعفان می‌شود، محقق گردد.

 دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها