|

جروزالم‌پست خبر داد:

طرح جدید اسرائیل برای مقابله با ایران

بنیامین نتانیاهو قرار است از طرح جدیدی برای مقابله با اقدامات ایران در منطقه رونمایی کند. نتانیاهو چالش‌هایی که محور شرارت ایران پیش روی اسرائیل، کشور‌های منطقه و ایالات متحده قرار می‌دهند را مطرح خواهد کرد.

طرح جدید اسرائیل برای مقابله با ایران

به گزارش شبکه شرق، یک رسانه اسرائیلی گزارش داده نخست‌وزیر اسرائیل در سخنرانی خود در کنگره آمریکا، از یک «طرح منطقه‌ای جدید» برای مقابله با ایران رونمایی خواهد کرد.

روزنامه اسرائیل جروزالم‌پست نوشته است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل قرار است در سخنرانی خود که عصر چهارشنبه «۳ مرداد ۱۴۰۳» انجام می‌شود، از طرح جدیدی برای مقابله با اقدامات ایران در منطقه رونمایی کند.

یک منبع که همراه با نتانیاهو به آمریکا سفر کرده است، به این روزنامه اسرائیلی گفته است: «نتانیاهو چالش‌هایی که محور شرارت ایران پیش روی اسرائیل، کشورهای منطقه و ایالات متحده قرار می‌دهند را مطرح خواهد کرد».

نتانیاهو دوشنبه شب وارد واشنگتن شد و طبق گزارش جروزالم‌پست، روز سه‌شنبه را به تنظیم متن سخنرانی‌اش اختصاص داده است.

جروزالم‌پست اشاره بیشتری به جزئیات طرح ضدایرانی نخست‌وزیر اسرائیل نکرده است اما نتانیاهو طی سال‌های گذشته، بارها طرح‌هایی برای مقابله با گسترش نفوذ ایران در منطقه ارائه کرده است.

با وجود این، بسیاری از کارشناسان اسرائیل اعتقاد دارند که این ایران بوده که موفق به کسب پیروزی‌های راهبردی در مقابل تل‌آویو شده است.

منبع مورد استناد جروزالم‌پست مدعی شده که نتانیاهو در سخنرانی روز چهارشنبه خود، درباره جنگ اسرائیل با حماس نیز سخن خواهد گفت.

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها