|

مسعود پزشکیان:

من به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم/ به دنبال آن هستیم که حق هر کسی به او برسد/ ویدئو

پزشکیان با تاکید بر اینکه قطعاً با وحدت می‌توانیم موفق شویم، گفت: من به تنهایی نمی‌توانم کاری بکنم؛ عده‌ای تصور می‌کنند که من باید کاری بکنم درحالی‌که من نمی‌توانم کاری بکنم

من به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم/ به دنبال آن هستیم که حق هر کسی به او برسد/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، رئیس جمهور منتخب گفت: تمام حرف‌هایی که من در مناظرات می‌گفتم و اصولی که بر آن معتقد بودم حق و عدالت بود و من وعده خاصی ندادم، اما آنچه که گفتم برای احقاق حق مردم بود. ما به دنبال آن هستیم که حق هر کسی به او برسد.

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب صبح امروز «چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳»، در جلسه شورای‌ عالی استان‌ها که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: از رهبری به دلیل پیام‌هایی که دادند از جمله اینکه در جمع نمایندگان پیروزی ما را پیروزی ایران و کشورمان قلمداد کردند، تشکر می‌کنم؛ طبیعتاً لازمه این پیروزی همکاری، همراهی، همدلی و رفتن به طرف پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های مردم است و این بارقه امیدی است که وحدت و انسجامی را که در مبارزات انتخاباتی داشتیم، بتوانیم عملیاتی و اجرایی کنیم.

او با تاکید بر اینکه قطعاً با وحدت می‌توانیم موفق شویم، گفت: من به تنهایی نمی‌توانم کاری بکنم؛ عده‌ای تصور می‌کنند که من باید کاری بکنم درحالی‌که من نمی‌توانم کاری بکنم؛ در حوزه بهداشت و درمان ۴ اصل عدالت، مشارکت مردمی، روابط بین بخشی و تکنولوژی مناسب را داریم؛ تمام حرف‌هایی که من در مناظرات می‌گفتم و اصولی که بر آن معتقد بودم حق و عدالت بود و من وعده خاصی ندادم، اما آنچه که گفتم برای احقاق حق مردم بود. ما به دنبال آن هستیم که حق هر کسی به او برسد.

رئیس جمهور منتخب با بیان این که «وقتی که مشارکت باشد می‌توانیم هر مشکلی را از جلوی راه خود برداریم»، عنوان کرد: اگر در کشور با هم باشیم و دست به دست هم دهیم می‌توانیم هر مشکلی که وجود دارد را حل کنیم و اعضای شورای عالی استان‌ها می‌توانند این مشارکت مردمی را ایجاد کنند. من در دورانی که رئیس دانشگاه بودم روزی تصمیم گرفتم ۵۰۰ خانه بهداشت را دو ماهه بسازم؛ در آن دوران مدیران و مسئولان می‌گفتند که طرف مدیریت بلد نیست و می‌خواهد کاری کند حتی برخی قصد داشتند تا استعفا دهند اما ماندند؛ ما در ۶ ماه بیش از ۶۰۰ خانه بهداشت را با مشارکت مردم ساختیم. این مشارکت مردم و روابط بین بخشی بود که منجر به ساخت بیش از ۶۰۰ خانه بهداشت بدون اعتبار مالی شد.

پزشکیان تاکید کرد: کلیت قضیه این است که اگر به مردم و مشارکت آنها باور داشته باشیم هیچ خلایی نمی‌تواند وجود داشته باشد؛ مشکل ما [مسئولان] و رفتار ما با مردم و نوع گفت‌وگوی ما با مردم است.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها