|

محمود حجتی

جزئیات دیدار مسعود پزشکیان و محمود حجتی/ عکس

محمود حجتی پس از دیدار با مسعود پزشکیان اظهار کرد: آقای پزشکیان می‌خواستند یک ارزیابی از وضع نهاده‌های دامی، موجودی گوشت، مرغ، تولید و همچنین در ارتباط با مسائل مربوط به کود داشته باشند.

جزئیات دیدار مسعود پزشکیان و محمود حجتی/ عکس

به گزارش شبکه شرق، «محمود حجتی» با «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کرد.

«محمود حجتی» وزیر پیشین جهاد کشاورزی با حضور در دفتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب با او دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجتی پس از این دیدار اظهار کرد: «آقای پزشکیان می‌خواستند یک ارزیابی از وضع نهاده‌های دامی، موجودی گوشت، مرغ، تولید و همچنین در ارتباط با مسائل مربوط به کود داشته باشند. زیرا ایشان گزارش‌هایی دریافت کرده بودند که کود و بذر ییمنتخب با محدودیت‌هایی مواجه شدند. مخصوصاً اینکه در فصل کشت هستیم و بنده با همکاران بخش کشاورزی صحبت کردم و گزارشی از آنها را خدمت رییس جمهور منتخب ارائه دادم.»

وزیر پیشین جهاد کشاورزی در خصوص نگرانی‌های موجود در بخش کشاورزی، گفت: «در باب نگرانی‌های موجود در خصوص پرداخت پول گندم و جو تولیدی کشاورزان که روی دستشان مانده بود، نکاتی مطرح شد و یکسری نگرانی‌ها نیز در این زمینه وجود داشت و بنده در نهایت گزارش همه این موضوعات را تقدیم ایشان کردم.»

وزیر اسبق جهاد کشاورزی در پایان عنوان کرد: «بخشی از این مسائل نیاز به پیگیری داشت و ایشان به آقای حاج میرزایی دستور دادند که از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کنند و ان‌شاءالله با هماهنگی‌هایی که به وجود می‌آید، بتوانند این نگرانی‌ها را از بین ببرند.»

مسعود پزشکیان و محمود حجتی

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها