|

نماینده حماس در ایران: باید انتقام بزرگی برای خون‌خواهی شهید هنیه بگیریم

نماینده حماس در ایران در مراسم هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی، گفت: حقوق بشر یعنی کرامت انسان یعنی انسان عزتمند. حقوق بشر در سازمان ملل به این دلیل آغاز شده است که امنیت بشر را حفظ کند. اما به دلیل درندگی‌های رژیم صهیونیستی، چهار کشور آمریکا، انگلستان، فرانسه و آلمان از آن حمایت می‌کند.

نماینده حماس در ایران: باید انتقام بزرگی برای خون‌خواهی شهید هنیه بگیریم

به گزارش شبکه شرق، نماینده حماس در ایران گفت: ترور رهبران ما باعث مقاومت بیشتر ما می‌شود. نتیجه آن آغاز مقاومت بیشتر مردم مقاوم فلسطین است. باید انتقام بزرگ و با قدرتی برای خون‌خواهی شهید هنیه بگیریم، زیرا خون بر شمشیر پیروز است.

خالد قدومی نماینده حماس در ایران در مراسم هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی، گفت: حقوق بشر یعنی کرامت انسان یعنی انسان عزتمند. حقوق بشر در سازمان ملل به این دلیل آغاز شده است که امنیت بشر را حفظ کند. اما به دلیل درندگی‌های رژیم صهیونیستی، چهار کشور آمریکا، انگلستان، فرانسه و آلمان از آن حمایت می‌کند.

وی افزود: آیا اسماعیل هنیه شخصیت اجتماعی، فرهنگی و دیپلماتیک نبود؟ او یک ظرفیت بی نظیر بود‌ که طوفان‌الاقصی را در دنیا تبلیغ کرد. اما در نهایت چه شد؛ این شخصیت در سرزمین جمهوری اسلامی به شهادت رسید. اگر شخصیت دیگری در نقطه‌ای ترور می‌شد، شورای امنیت بلافاصله با همکاری آن چند کشور قطعنامه صادر می‌کرد و آن را ذیل ماده هفت منشور حقوق ملل می‌برد و ارتش بزرگی را علیه قاتل آماده می‌کرد.

نماینده حماس در ایران گفت: ترور رهبران ما باعث مقاومت ما می‌شود. نتیجه آن آغاز مقاومت بیشتر مردم مقاوم فلسطین است. باید انتقام بزرگ و با قدرتی برای خون‌خواهی شهید هنیه بگیریم، زیرا خون بر شمشیر پیروز است.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها