|

نتانیاهو: ما ضربات سختی به هریک از نمایندگان ایران وارد می‌کنیم و آماده همه سناریوهای دفاعی و هجومی هستیم

نخست وزیر رژیم اسراییل، مدعی شد: ما ضربات سختی به هریک از نمایندگان ایران وارد می‌کنیم و آماده همه سناریو‌های دفاعی و هجومی هستیم.

نتانیاهو: ما ضربات سختی به هریک از نمایندگان ایران وارد می‌کنیم و آماده همه سناریوهای دفاعی و هجومی هستیم

به گزارش شبکه شرق، نتانیاهو مدعی شد: "به دشمنانمان تکرار می‌کنم که آن‌ها در مقابل هر اقدام خصمانه علیه ما، هزینه گزافی خواهند پرداخت".

 

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسراییل، مدعی شد: "ما ضربات سختی به هریک از نمایندگان ایران وارد می‌کنیم و آماده همه سناریو‌های دفاعی و هجومی هستیم".

به گزارش شبکه تلویزیونی العربی، او در ادامه مدعی شد: "به دشمنانمان تکرار می‌کنم که آن‌ها در مقابل هر اقدام خصمانه علیه ما، هزینه گزافی خواهند پرداخت".

یک مقام بلند پایه رژیم اسرائیل پیش از این به روزنامه اسراییلی «یدیعوت آحارنوت» گفت: ایران و حزب الله می‌توانند اسرائیل را برای مدت طولانی در حالت آماده باش نگه دارند و افکار عمومی اسرائیلی‌ها را زیر فشار روانی و نگرانی قرار دهد.

شماری از تحلیلگران اسراییلی نیز در گفتگو با رسانه‌های رژیم اسراییل به ناکارآمد بودن سیاست تروریستی تل آویو اذعان کرده و به اختلاف و دودستگی ایجاد شده میان سران اسراییلی به دنبال ترور شهیدان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان اشاره کردند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، توسط رژیم اسراییل ترور و به شهادت رسید. 

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها