|

رادیو و تلویزیون اسرائیل:

حملات حزب‌الله و ایران به اسرائیل، چند روز طول خواهد کشید

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل گزارش داد که احتمالا حزب‌الله لبنان و ایران به اسرائیل، چند روز طول خواهد کشید.

حملات حزب‌الله و ایران به اسرائیل، چند روز طول خواهد کشید

به گزارش شبکه شرق، سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از یک منبع اسرائیلی خبر داد که پاسخ و حمله حزب‌الله لبنان و ایران به اسرائیل، پس از ترور «اسماعیل هنیه» و «فواد شکر»، به صورت یک ضربه نخواهد بود و به صورت شلیک موشک و پهپاد از شمال و شرق اسرائیل خواهد بود.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل، به نقل از یک مقام مسئول در این کشور گزارش داد که «ما آماده حمله احتمالی از سوی ایران و حزب‌الله هستیم».

این مسئول اسرائیلی با بیان اینکه این حمله در پاسخ به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس فلسطین و «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب‌الله صورت خواهد گرفت، پیش‌بینی کرد که این حمله، چند روز به طول خواهد انجامید.

او تاکید کرد: «برآورد‌ها در اسرائیل این است که این حمله، به صورت یک ضربه نخواهد بود، بلکه شامل موشک‌ها و پهپاد‌های از شمال و شرق [اسرائیل]خواهد بود.»

شبکه ۱۲ اسرائیل هم به نقل از منابع آمریکا خبر داد که «زمان حمله ایران و حزب‌الله دقیقا مشخص نیست، ولی احتمال دارد طی ۲۴ ساعت آینده آغاز شود».

به گفته این شبکه، در واکنش به احتمال حمله ایران و حزب الله، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا قصد دارد در هفته جاری، به منطقه و اسرائیل سفر کند.

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها