|

حمله عضو خبرگان رهبری به خاتمی و هاشمی؛ هاشمی رفسنجانی ملعون است؛ خاتمی شیعه نیست/ ویدئو

انتشار فیلمی از سخنان «غلامرضا فیاضی» عضو مجلس خبرگان رهبری علیه محمد خاتمی، اکبر هاشمی رفسنجانی و علی شریعتی واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

حمله عضو خبرگان رهبری به خاتمی و هاشمی؛ هاشمی رفسنجانی ملعون است؛ خاتمی شیعه نیست/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، فیلمی از سخنان «غلامرضا فیاضی» نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری علیه «محمد خاتمی»، «اکبر هاشمی رفسنجانی» و «علی شریعتی» منتشر شده که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است؛ او عضو هیات مدیره موسسه آموزشی امام خمینی، از شاگردان آیت‌الله مصباح و راهبران عقیدتی ‎جبهه پایداری است.

«غلامرضا فیاضی»، نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، عضو هیات مدیره موسسه آموزشی امام خمینی، از شاگردان و همفکران مرحوم آیت‌الله مصباح و از راهبران عقیدتی ‎جبهه پایداری است؛ در فیلمی که به تازگی از او منتشر شده است، فیاضی می‌گوید «سید محمد خاتمی، شیعه نیست».

فیاضی گفته است که سید محمد خاتمی، شیعه نیست و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم ملعون است و اگر او ملعون نباشد، کس دیگری ملعون نیست.

در ادامه، ویدئویی از «غلامرضا فیاضی»، نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را ببینید که دکتر علی شریعتی را «لعنت‌الله علیه» می‌خواند و می‌گوید او یقینا کافر است؛ محمد خاتمی، شیعه نیست و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم ملعون است.

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها