|

حمایت عجیب حسین شریعتمداری از امیرحسین ثابتی

«حسین شریعتمداری» به دفاع از «امیرحسین ثابتی»، نماینده حامی «سعید جلیلی» در مجلس پرداخت.

حمایت عجیب حسین شریعتمداری از امیرحسین ثابتی

به گزارش شبکه شرق، «حسین شریعتمداری» از اظهارات و اقدامات اخیر «امیرحسین ثابتی» حمایت و دفاع کرد و نوشت: «ین آقای امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس مگر چه گفته بود که مدعیان اصلاحات با همه توان و همه رسانه‌های داخلی و هم‌پیمان‌های خارجی خودشان به او حمله کرده‌اند؟!»

«حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان از «امیرحسین ثابتی» نماینده مجلس و از نزدیکان «سعید جلیلی» و اظهاراتش در نطق مخالفت با «عباس عراقچی» وزیر پیشنهادی امورخارجه دولت «مسعود پزشکیان» دفاع کرد.

«حسین شریعتمداری» در روزنامه «کیهان» به دفاع از «امیرحسین ثابتی»، نماینده حامی «سعید جلیلی» در مجلس پرداخت.

«حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت:

«این آقای امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس مگر چه گفته بود که مدعیان اصلاحات با همه توان و همه رسانه‌های داخلی و هم‌پیمان‌های خارجی خودشان به او حمله کرده‌اند؟!

بنده خدا نظرش را درباره انتخاب آقای عراقچی برای وزارت خارجه گفته بود و بعد هم در اوج جوانمردی و ادب گفته بود اگرچه بنده مخالف وزارت شما هستم ولی اختیار با مجلس است و اگر شما را انتخاب کنند با تمام توان در خدمتتان خواهم بود.

صرف‌نظر از این که آقای عراقچی برای وزارت خارجه مناسب باشند یا نباشند، ایشان به عنوان یک نماینده نظرش را گفته است و آقای عراقچی هم پاسخ خود را مطرح کرده است، این غربگداها و مدعیان اصلاحات که این‌ همه واژه دموکراسی و ضرورت گفت‌وگو را بلغور می‌کنند، چرا به او حمله‌ور شده‌اند؟!»

منبع: روزنامه کیهان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها