|

پناه‌گاه‌های عمومی تل‌آویو باز شد

شهرداری تل‌آویو اعلام کرد: به واسطه تحولات امنیتی در شمال و به دستور فرماندهی جبهه داخلی، امروز صبح، شهرداری تمامی پناهگاههای عمومی شهرداری را باز کرده است.

پناه‌گاه‌های عمومی تل‌آویو باز شد

به گزارش شبکه شرق، شهرداری تل‌آویو امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی ۲۴۰ پناهگاه عمومی اسرائیل در تل‌آویو در پی اولین پاسخ نظامی حزب‌الله باز شده است.

در پی اولین پاسخ نظامی حزب‌الله لبنان به شهادت فرمانده ارشد حزب‌الله فؤاد شکر، شهرداری تل‌آویو از هراس حملات بعدی، تمامی سواحل عمومی برای شنا را تعطیل کرد و تمامی مراسم‌های شهرداری که برای امروز (یکشنبه) برنامه‌ریزی شده بود، لغو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری روسی ریانووستی، در بیانیه شهرداری تل‌آویو آمده است «به واسطه تحولات امنیتی در شمال و به دستور فرماندهی جبهه داخلی، امروز صبح، شهرداری تمامی پناهگاه‌های عمومی شهرداری را باز کرده است. شهر تل‌آویو، ۲۴۰ پناهگاه عمومی دارد که در سراسر شهر پراکنده است».

در پی آغاز اولین پاسخ حزب‌الله به ترور شهید فؤاد شکر فرمانده ارشد حزب‌الله، مقام‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی را تشدید کردند و محدودیت‌هایی را برای شهرک‌نشین‌های اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی ایجاد کرد.

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها