|

ماجرای خبرساز مصاحبه سردار تولایی و خبر سازمان اطلاعات سپاه درباره درز اطلاعاتی عملیات حزب‌الله چیست؟/ عکس

در روزهای اخیر، اخباری در خصوص مصاحبه سردار «محمدحسن تولایی» با شبکه یک و خبر منتشرشده توسط سازمان اطلاعات سپاه، درباره درز اطلاعاتی در عملیات حزب‌الله لبنان، در حال انتشار در شبکه‌های اجتماعی است.

ماجرای خبرساز مصاحبه سردار تولایی و خبر سازمان اطلاعات سپاه درباره درز اطلاعاتی عملیات حزب‌الله چیست؟/ عکس

به گزارش شبکه شرق، اخباری در خصوص مصاحبه سردار «محمدحسن تولایی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه با شبکه یک و خبر منتشرشده توسط سازمان اطلاعات سپاه، درباره درز اطلاعاتی در عملیات حزب‌الله لبنان، و نقش سفیر ایران در لبنان در لورفتن عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل، در حال انتشار در شبکه‌های اجتماعی است.

روز سه‌شنبه «ششم شهریور ۱۴۰۳»، مصاحبه‌ای به نقل از سردار «محمدحسن تولایی» معاون سازمان اطلاعات سپاه در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن سفیر ایران در لبنان، به عنوان عامل لورفتن عملیات حزب‌الله علیه اسرائیل معرفی شده بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادعای رسانه‌های ضدانقلاب درباره نقش سفیر ایران در لورفتن عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل را رد کرد.

تکذیب خبر منتشر شده از سوی سازمان اطلاعات سپاه

خبرگزاری فارس در این خصوص نوشت: سپاه پاسداران ادعای رسانه‌های ضدانقلاب درباره مصاحبه سخنان سردار «محمدحسن تولایی» و نقش سفیر ایران در لورفتن عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل را رد کرد.

خبرگزاری «فارس» با اشاره به انتشار اخباری که در رابطه با سخنان سردار «محمدحسن تولایی» مطرح شده است، نوشت: «سردار تولایی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه هیچ‌ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه به‌نقل از او در مورد عملیات حزب‌الله مطرح‌ شده است، کذب محض است.» فارس افزود: شایعاتی طی روزهای اخیر، در فضای مجازی، از مصاحبه سردار تولایی با شبکه یک درباره درز اطلاعاتی در عملیات حزب‌الله لبنان، در حال انتشار در شبکه‌های اجتماعی است.

یک مقام آگاه: سردار تولایی هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته است

باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص نوشت: «محمدحسن تولایی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه به‌نقل از او در مورد عملیات حزب‌الله مطرح‌شده کذب محض است.

خبرگزاری «باشگاه خبرنگاران جوان» با اشاره به انتشار اخباری که در رابطه با سخنان سردار «محمدحسن تولایی» مطرح شده است، «یک مقام آگاه با اشاره به شایعاتی که در رابطه با سخنان سردار تولایی مطرح شده خاطرنشان کرد: سردار تولایی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه به‌نقل از او در مورد عملیات حزب‌الله مطرح‌شده کذب محض است.»

محمدحسن تولایی

گفتنی است؛ اخباری طی روز‌های اخیر در فضای مجازی از مصاحبه سردار «محمدحسن تولایی» با شبکه یک صداوسیما درباره درز اطلاعاتی در عملیات حزب‌الله لبنان در حال انتشار در شبکه‌های اجتماعی است.

در همین حال، «همشهری آنلاین» نوشت: «سپاه پاسداران ادعای رسانه‌های ضدانقلاب درباره نقش سفیر ایران در لو رفتن عملیات حزب‌الله علیه اسرائیل را رد کرد.»

روز سه‌شنبه، مصاحبه‌ای به نقل از سردار «محمدحسن تولایی» معاون سازمان اطلاعات سپاه در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن سفیر ایران در لبنان، به عنوان عامل لورفتن عملیات حزب‌الله علیه اسرائیل معرفی شده بود.

منبع: مشرق
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها