|

محمدرضا عارف عذرخواهی کرد؛ ماجرا چیست؟/ ویدئو

«محمدرضا عارف» به اظهارات پیرامون ممنوعیت حضور خبرنگاران در مراسم معارفه وزیر ارتباطات واکنش نشان داد و از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

محمدرضا عارف عذرخواهی کرد؛ ماجرا چیست؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «محمدرضا عارف» در خصوص موضوع منع حضور خبرنگاران در مراسم تودیع «عیسی زارع‌پور» و معارفه «ستار هاشمی» وزیر ارتباطات توضیحاتی ارائه داد.

«محمدرضا عارف» معاون اول رئیس‌جمهور به اظهارات پیرامون ممنوعیت حضور خبرنگاران تخصصی در مراسم معارفه وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.

«محمدرضا عارف»، معاون اول رئیس‌جمهور در واکنش به اظهاراتی پیرامون ممنوعیت حضور خبرنگاران تخصصی در مراسم معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «این یک سوءبرداشت بود که گفتم پیگیری جدی شود و آقای وزیر به ما گزارش بدهد. ظاهراً سوءبرداشتی شده بود که سوءبرداشتی بین خبرنگاران سیاسی و تخصصی شده بود می‌گویند لیست خبرنگاران تخصصی را به نهاد دادند و نهاد آنها را دعوت کرده است؛ درحالی‌که در این مراسم هر خبرنگاری باید بتواند شرکت کند و هر گزارشی را که مایل بود، از این جلسه منتشر کند.»

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: «در صورتی که در این‌گونه مراسم‌ها هر خبرنگاری باید اجازه ورود داشته باشد و هر گزارشی که مایل بود، از جلسه بدهد.»

عارف تاکید کرد: «اگر قصوری انجام شده یا کسی ورودش به جلسه منع شده است، من عذرخواهی می‌کنم.»

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها