|

ماجرای دستگیری «عماد خاتمی» پسر «سید محمد خاتمی» چیست؟/ عکس

برخی اخبار و کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی دستگیری پسر «سید محمد خاتمی» شده‌اند.

ماجرای دستگیری «عماد خاتمی» پسر «سید محمد خاتمی» چیست؟/ عکس

به گزارش شبکه شرق، اخباری مبنی بر دستگیری و بازداشت «عماد خاتمی» پسر «سید محمد خاتمی» در فضای مجازی، منتشر شده است.

خبرگزاری فارس در خصوص شایعات مطرح‌شده مبنی بر بازداشت «عماد خاتمی» فرزند «سید محمد خاتمی» نوشت: «در حالی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی بازداشت فرزند «سید محمد خاتمی» رئیس‌جمهور اسبق ایران شدند که چنین موضوعی صحت ندارد.»

به تازگی برخی کانال‌ها و چند حساب کاربری در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، مدعی دستگیری فرزند «سید محمد خاتمی» شدند.

در متن این شایعه آمده است: «پسر خاتمی به جرم جاسوسی برای موساد دستگیر شد. او در شهادت اسماعیل هنیه، شهادت شهید رضی و یارانش در سوریه و احتمال زیاد شهادت شهید جمهور و یارانش، دست داشته چراکه طبق مدارک نیرو‌های اطلاعاتی قبل از هر کدام از این اتفاق‌ها و ترور‌ها او با ماموران موساد دیدار داشته است.»

واقعیت این است که چنین خبری صحت ندارد و همچنین بیانیه‌ای که در خبر ادعایی مطرح شده بود، اصلاً از سوی هیچ نهاد نظامی و امنیتی کشور منتشر نشده است.»

ابطحی: دستگیری فرزند سید محمد خاتمی دروغ است

در همین رابطه «محمدعلی ابطحی»، رئیس دفتر «سید محمد خاتمی» رئیس جمهور در دولت اصلاحات نوشت: «اتهام و دروغ به آقای خاتمی در طول دهه گذشته سکه رایج جریاناتی بوده است که یا ماموریت داشته‌اند و یا مخاطب کسانی بوده‌اند که ماموریت داشته‌اند.

کانال‌های مرتبط با سازمان مجاهدین از همه پرتلاش‌ترند. مجاهدین حتی به اسم کانال‌های داخلی، هرچه زمان گذشت، نقطه ضعفی در خاتمی پیدا نکردند و بیشتر عصبانی شدند و بیشتر دروغ گفتند.

اخیرا شایعه‌ای پخش کرده‌اند که «عماد» فرزند بی‌آزار خاتمی که سرش مشغول درس و بحث خودش هست، به عنوان جاسوسی دستگیر شده است. این مطلب از اساس دروغ است. حتی چیزکی هم نبوده که این چیزها را درست کرده‌اند.

نمی‌دانم چرا خسته نمی‌شوند.»

دستگیری عماد خاتمی پسر سید محمد خاتمی

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها