|

انگلیس: تحت تاثیر فشارهای پوتین قرار نمی‌گیریم

وزیر خارجه جدید انگلیس در اظهاراتی ادعا کرد نه انگلیس و نه متحدانش در غرب تحت تاثیر فشارهایی که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در جریان جنگ اوکراین به آنها وارد می‌کند، قرار نمی‌گیرند.

انگلیس: تحت تاثیر فشارهای پوتین قرار نمی‌گیریم

به گزارش شبکه شرق، وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی ادعا کرد، غرب تحت تاثیر فشارهای دولت پوتین به خاطر حمایت‌هایش از اوکراین قرار نمی‌گیرد.

دیوید لمی، وزیر خارجه جدید انگلیس در اظهاراتی ادعا کرد نه انگلیس و نه متحدانش در غرب تحت تاثیر فشارهایی که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در جریان جنگ اوکراین به آنها وارد می‌کند، قرار نمی‌گیرند. 

به گزارش اسکای نیوز، اظهارات لامی پس از آن مطرح شد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و کی‌یر‌ استارمر، نخست‌وزیر انگلیس در جریان دیداری که با یکدیگر داشتند، توافق بر سر ارائه مجوز به اوکراین جهت استفاده از تسیلحات دوربرد غرب برای حمله به عمق خاک روسیه را به تعویق انداختند.

لمی ضمن انتقاد از مواضع ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در گفتگو با اسکای نیوز ادعا کرد: تهدیدات رئیس‌جمهور روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های هسته‌ای در صورت ارسال تسلیحات دوربرد بیشترغرب به کی‌یف جهت استفاده از این تسلیحات در جنگ با روسیه اقدامی کاملا غیرقابل قبول است. 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها