|

حمله تروریستی به خودروی صندوق اخذ رای در «جکیگور» سیستان و بلوچستان؛ اسامی و تعدادی شهدای این حمله تروریستی اعلام شد/ ویدئو

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص حمله تروریستی به خودروی حامل صندوق اخذ در جکیگور سیستان و بلوچستان اعلام شد.

حمله تروریستی به خودروی صندوق اخذ رای در «جکیگور» سیستان و بلوچستان؛ اسامی و تعدادی شهدای این حمله تروریستی اعلام شد/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، بامداد امروز «شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳»ُ افراد مسلح جهت ربودن صندوق آرای منطقه «جکیگور» در جنوب استان سیستان و بلوچستان، به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق اخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند.

در پی حمله تروریستی به خودروی حامل صندوق‌های اخذ رای  انتخابات ریاست جمهوری  یکی شعب‌ شهرستان «جکیگور» در جنوب سیستان و بلوچستان، دو نفر شهید شدند.

بنابر اعلام منابع آگاه، بامداد امروز «شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳» و پس از اتمام فرآیند رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری، در مسیر بازگشت صندوق‌ها به فرمانداری، اشرار مسلح ناشناس به یکی از خودروهای حامل صندوق اخذ آرای مردم در محور راسک به جکیگور حمله کردند که بر اثر این حمله، دو نفر از ماموران بدرقه صندوق، شهید شدند و تعدادی از اعضای صندوق نیز مجروح شدند.

دو نفر از ماموران بر اثر حمله اشرار مسلح به خودروی حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور جنوب سیستان و بلوچستان شهید شدند. سرباز وظیفه «فرهاد جلیل» و گروهبان یکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی» در این درگیری به شهادت رسیدند.

خبرهای تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

اسامی شهدای حمله تروریستی به خودروی صندوق رای 

ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان، اسامی شهدای حمله تروریستی اشرار به خودروی صندوق رای را اعلام کرد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان، اسامی شهدای حمله اشرار به خودروی صندوق رأی را اعلام کرد.

براین اساس، سرباز وظیفه انتظامی «فرهاد جلیل» و گروهبان یکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی» بامداد امروز «شنبه»، در پی حمله اشرار مسلح به خودروی حامل صندوق اخذ رأی در منطقه «جکیگور» این استان به شهادت رسیدند.

براساس بررسی صورت گرفته، افراد مسلح ناجوانمردانه در راستای ربودن صندوق آرای منطقه «جکیگور» به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق أخذ رأی از چند جهت تیراندازی کردند که با رشادت مأموران انتظامی محافظ، صندوق آرای مردم حفاظت ولی تعداد ۵ نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه دو نفر به نام سرباز وظیفه انتظامی «فرهاد جلیل» و گروهبان یکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی» به شهادت رسیدند.

حمله تروریستی به خودروی صندوق رای در جکیگور

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها