|

دیوارنگار انتخاباتی میدان ولیعصر خبرساز شد/ عکس

دیوارنگاره انتخاباتی و جدید میدان ولیعصر در همان چند ساعت اول، در فضای مجازی خبرساز شد.

دیوارنگار انتخاباتی میدان ولیعصر خبرساز شد/ عکس

به گزارش شبکه شرق، دیوارنگاره جدید و انتخاباتی میدان ولیعصر رونمایی شد.

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر در همان چند ساعت اول، در فضای مجازی پربحث شده است!

دیوارنگاره انتخاباتی و جدید میدان ولیعصر(عج) تهران، با واکنش‌های متعددی در فضای مجازی روبرو شده است. این دیوارنگاره بامداد شنبه «۱۲ خردادماه ۱۴۰۳»، با مضمونی انتخاباتی از سخنان امام خمینی(ره) و همزمان با ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، نصب شده است.

در این دیوارنگاره تک‌جمله «انتخابات در انحصار هیچکس نیست!» نقش بسته است. امام خمینی (ره)، ۹ اسفند سال ۱۳۶۲، در جمع مدیران و کارکنان صدا و سیما در حسینیه جماران گفته بود که «انتخابات در انحصار هیچکس نیست؛ نه در انحصار روحانیون است، نه در انحصار احزاب است، نه در انحصار گروه‌هاست. انتخابات برای همه مردم است. مردم سرنوشت خودشان دست خودشان است و انتخابات برای تاثیر سرنوشت شما ملت است.»

برخی از کانال‌های خبری، از این طرح به عنوان دیوارنگاره جنجالی یاد کرده‌اند و آن را به نوعی طعنه به گروه‌های سیاسی می‌دانند. 

رصد فضای شبکه مجازی ایکس (توئیتر سابق) نیز نشان می‌دهد افراد مختلف از جناح‌های سیاسی متفاوت و بعضا در تقابل با یکدیگر، مصداق این سخنان امام راحل را گروه خود می‌دانند و به استقبال آن رفته‌اند. 

این دیوارنگاره متعلق به سازمان اوج است. چندماه قبل بود که یکی از دیوارنگاره‌های پربحث میدان ولیعصر (عج) که حاوی سخنانی از مقام معظم رهبری درباره بانک‌ها بود، پس از چند روز اکران پایین‌ کشیده شد و این موضوع اعتراض‌های زیادی را برانگیخت.  

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها