|

نام‌گذاری یک خیابان به نام «اسماعیل هنیه» در تهران/ ویدئو و عکس

با تصویب شورای شهر تهران، یک خیابان در تهران به نام «اسماعیل هنیه» نام‌گذاری می‌شود.

نام‌گذاری یک خیابان به نام «اسماعیل هنیه» در تهران/ ویدئو و عکس

به گزارش شبکه شرق، طرح یک فوریت نام‌گذاری خیابانی در شهر تهران به نام «اسماعیل هنیه» در شورای شهر تهران، با اکثریت آرا، به تصویب رسید.

همزمان با دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح انتخاب یک خیابان جهت نام‌گذاری به نام «اسماعیل هنیه» بررسی و با حداکثر آرای موافق تصویب شد.

یک فوریت طرح انتخاب یک خیابان در تهران، جهت نام‌گذاری به نام «اسماعیل هنیه» در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و با ۲۱ رای موافق، به تصویب رسید.

نام گذاری یک خیابان به نام اسماعیل هنیه در تهران

«مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: «تمامی اعضای شورای شهر با این فوریت اعلام موافقت کرده‌اند.»

او در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه در تهران گفت: «امید است که برای همیشه نام و یاد این شهید بزرگوار در کشورمان باقی بماند.»

چمران در ادامه افزود: «شهید سلیمانی نیز مهمان در عراق بود که به شهادت رسید و نام و یاد او نیز در ایران و عراق و سایر کشورهای مقاومت همیشه زنده است.»

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهید اسماعیل هنیه بارها در سخنرانی‌هایش با شور و هیجان، شهید سلیمانی را شهید قدس نام می‌برد و در آخرین باری که به کرمان سفر کرد بر سر مزار این شهید بزرگوار گفته بود که به زودی به شما ملحق خواهم شد، گفت: «با این ترور ناجوانمردانه، او به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت رسید.»

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان او، بامداد چهارشنبه «دهم مرداد ۱۴۰۳ » در تهران به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها