|

روحان گندمی، تولد یک ستاره

Roohan Gandomi را چقدر می‌شناسید؟ امروز قصد داریم درباره روحان گندمی این استعداد معاصر صحبت کنیم. روحان هنرمندی است که احتمالا تا به امروز آثار او را شنیده‌اید اما اطلاعاتی درباره خود او ندارید. در این مقاله قصد داریم از او و آثارش صحبت کنیم. آثار او دارای داستانی است که هر شنونده‌ای باید حداقل برای یک‌بار به آنها گوش جان بسپارد. اگر می‌خواهید درباره این موضوع اطلاعات بیشتری داشته باشید و روحان گندمی و آثارش را بیشتر بشناسید، پیشنهاد ما این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

روحان گندمی، تولد یک ستاره

روحان گندمی (Roohan Gandomi) چه کسی است؟

روح الله گندمی (Roohan Gandomi) که نام هنری روحان گندمی را برای خود برگزیده متولد یازدهم دی ماه سال 1368 در شهر مشهد بوده و فعالیت‌های موسیقی خود را نیز از سال 1396 آغاز کرده است. او هنرمندی در ژانر‌های پاپ و راک است و تا به امروز نیز آثار زیادی را منتشر کرده که مورد توجه شنوندگان موسیقی معاصر قرار گرفته است.

آثار او را می‌توان از طریق تمامی پلتفرم‌های معتبر گوش کرد. ساز مورد علاقه روحان تار و گیتار الکتریک است.  او در میکس و مسترینگ و تنظیم نیز دانشی تخصصی دارد.

تولیدات هنری روحان گندمی

همان‌طور که اشاره کردیم آثار روحان شامل موسیقی پاپ و راک است. افرادی که به این دسته از موسیقی علاقه‌مند هستند می‌توانند از بین آثار متعدد این هنرمند موردی را متناسب با ذوق و سلیقه خود بیابند.

آثار روحان آثاری تک‌بعدی و صرفا تولید‌شده برای مارکت نیست. دلیل محبوب و ماندگاری آثار او نیز شاید همین موضوع باشد.

آثار او جنبه‌های مختلفی از یک اثر را شامل می‌شوند و دقیقا به همین دلیل است که در مواجه با موسیقی او تنها با یک ترک عادی رو‌به‌رو نیستیم.  بلکه با آمیخته‌ای از احساسات، عاطفه، روح و تجربه روبه‌رو خواهیم بود که برگرفته از داستانها و احساسات واقعی اوست.

آخرین آثار روحان شامل چه مواردی است؟

همانطور که اشاره کردیم روحان آثار خود را در سبک‌های پاپ و راک تولید می‌کند. مجموعه آثاری که او تا به امروز منتشر کرده مشخصا 14 اثر است که هر کدام ویژگی‌ها و فضای خاص خود را دارند. آثار منتشرشده از سمت او عبارت است از

  • دریا و دلش
  • ساده باور
  • زخم ناسور
  • نمی‌دانم
  • قصه می‌بافم ازت
  • شهر بی‌بارون
  • غرور
  • جاده به جاده
  • بی‌گناه
  • برزخ
  • شهر آلوده
  • قرنطینه
  • ارغوان
  • کتیبه

و چند اثر دیگر است که شما می‌توانید آنها را حتی از وبسایت رسمی خود روحان گندمی نیز گوش کنید. روحان برنامه‌های زیادی برای تولید آثار آینده خود دارد و در آینده تولیدات جذابی از او را خواهیم شنید.

سبک کار‌های روحان گندمی چیست؟

روحان گندمی - Roohan Gandomi هنرمندی است که آثار خاص تولید می‌کند ولی سلیقه عام مردم را نیز شامل می‌شود. این جمله به معنی غنی ‌بودن آثار او از تکنیک است. بسیاری از موسیقی‌های عامه‌پسند امروز عاری از نوآوری، تکنیک، علم و معنا هستند.

درصورتی‌که آثار روحان آثاری تکنیکی، پرمعنا و محبوب‌اند. روحان گندمی نشان داد که می‌توان همزمان کار باکیفیت و مناسب مارکت تولید کرد. او نشان داد که برای مطرح‌شدن در مارکت نیازی به خلق آثار عجیب و غریب نیست.

تنها کاری که یک هنرمند با استعداد مثل او باید انجام دهد ارائه معنا در بستری مناسب و متناسب با ذوق و سلیقه شنوندگان موسیقی است.

با دیگر جنبه‌های زندگی این هنرمند یعنی Roohan Gandomi آشنا شوید

شاید شما هم با رسیدن به این قسمت مقاله فکر کنید که Roohan Gandomi تنها در زندگی هنری خود فردی موفق بوده و در جنبه‌های دیگر متخصص نیست. اما فعالیت‌های جانبی روحان نیز به‌شکل حرفه‌ای دنبال می‌شود و این موضوع هم بسیار جالب است.

روحان گندمی یک تنیسور و بوکسور حرفه‌ای نیز بوده و به درجه مربیگری در این رشته‌ها نیز نائل شده است. همچنین او به زبان های فارسی ، انگلیسی و چینی تسلط دارد و با برخی زبان های دیگر آشناست .

او جواز شرکت در لیگ اصلی تنیس کشور چین را دارد و در سال 2023 قهرمان مسابقات بهترین استعداد خارجی تنیس شهر شنژن  شد ،  شهری که بیشترین تنیس باز را دارد و حدودا به اندازه نصف کشور ایران جمعیت دارد. او با کلی مصدومیت و جراحی از قهرمانان رشته اسپارتان در سبک Beast هم هست. مثلی از قدیم بین مردم رواج دارد که می‌گوید: عقل سالم در بدن سالم است.

با این‌که این مثل خیلی علمی نیست اما امروز ثابت‌شده که فعالیت‌های بدنی بر رشد و کیفیت جسمانی و روحانی و مغز ما تاثیر خواهد گذاشت. افراد مطرح و مهم دنیا همواره از ورزش‌های حرفه‌ای خصوصا رزمی کمک می‌گیرند. چراکه این ورزش‌ها می‌تواند ذهن آنها را مبارز بار بیاورد و بدن‌شان را برای سختی‌ها آماده کند.

داستان پشت پرده هر اثر از روحان گندمی

روحان گندمی - Roohan Gandomi به آثارش جان داد و معنایی دوباره بخشید. او همواره سعی کرده تا در آثار تنها به جنبه موسیقایی توجه نکند و آثار را به لحاظ معنا نیز بارور کند. به همین خاطر در آثار او با یک تجربه چند وجهی روبه‌رو هستیم و عمق آثار ما را درگیر خودش خواهد کرد.

برای نمونه اثر آخر او یعنی دریا و دلش اثری که به رابطه احساسی بین روحان و دختر مورد علاقش روژ شیخ اشاره دارد و این‌که آنها چطور به یکدیگر علاقه‌‌مند شدند. داستان این آشنایی نیز خالی از لطف نیست و روحان در یک مصاحبه بین‌المللی درباره آن حرف زده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها