|

برنامه نهایی و ساعت پخش مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳؛ مناظره امشب چه ساعتی پخش می‌شود؟/ ویدئو

جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری، و همچنین، تاریخ و ساعت پخش مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما اعلام شد.

برنامه نهایی و ساعت پخش مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳؛ مناظره امشب چه ساعتی پخش می‌شود؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «امشب» دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

شامگاه امشب «پنج‌شنبه، ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳»، دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، امشب «پنج‌شنبه، ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳»، ساعت «۲۰» با عنوان «خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت» برگزار می‌شود.

قرار است، «مسعود پزشکیان»، «محمدباقر قالیباف»، «سعید جلیلی»، «علیرضا زاکانی»، «امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی» و «مصطفی پورمحمدی»، ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به سوالاتی در زمینه اقتصاد پاسخ دهند.

«مهدی خسروی» گوینده خبر، مجری این مناظره‌  انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود. زمان این مناظره‌ نیز، چهار ساعت خواهد بود.

مناظره‌های کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از روز روز عید قربان «دوشنبه، ۲۸ خردادماه»، آغاز شده است؛ این مناظره‌های انتخاباتی، از شبکه‌های یک، سلامت و جام جم سیما به‌صورت زنده پخش می‌شوند.

مناظره دوم و سوم، روزهای «پنج‌شنبه و جمعه، ۳۱ خردادماه و اول تیرماه ۱۴۰۳»، روی آنتن خواهند رفت. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، «چهارم و پنجم تیرماه ۱۴۰۳» نیز دو مناظره پایانی پخش می‌شوند؛ البته مناظره پنجم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶، روی آنتن خواهد رفت.

طبق جدول تنظیم‌شده توسط صداوسیما، قرار است، چهار مناظره‌ انتخاباتی باقی‌مانده بین ۶ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در تاریخ‌های پنج‌شنبه «۳۱ خردادماه»، جمعه «اول تیرماه»، دوشنبه «۴ تیرماه» و سه‌شنبه «۵ تیرماه» برگزار شوند.

جز مناظره آخر که سه‌شنبه «۵ تیرماه» و مصادف با روز عید سعید غدیر است و ساعت «۱۲ و ۳۰ دقیقه» برگزار می‌شود، سه مناظره دیگر، چهارساعته و از ساعت ۲۰ تا ۲۴، روی آنتن تلویزیون خواهند رفت.

«مهدی خسروی» گوینده خبر، مجری مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود؛ زمان مناظره‌ کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهار ساعت است.

گفته شده است که، این مناظره‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما، با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبل این مناظره‌ها با اجرای «مهدی خسروی» گوینده خبر  برگزار می‌شوند.

مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از کدام شبکه‌ها پخش می‌شود؟

دومین مناظره کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از شبکه‌های یک، سلامت و جام‌جم سیما به‌صورت زنده پخش می‌شود.

مناظره‌های کاندیداهای انتخابات با حضور شش کاندیدای این دوره از انتخابات، به ترتیب زیر پخش می‌شود:

- دوشنبه: ۲۸ خرداد (ساعت ۲۰ تا ۲۴) (پخش شده است.)

- پنج‌شنبه: ۳۱ خرداد (ساعت ۲۰ تا ۲۴)

- جمعه: اول تیرماه (ساعت ۲۰ تا ۲۴)

- دوشنبه: ۴ تیر (ساعت ۲۰ تا ۲۴)

- سه‌شنبه: ۵ تیر (ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶)

دومین مناظره انتخاباتی، ساعت «۲۰» امشب، با عنوان «خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت» برگزار می‌شود.

«مهدی خسروی» گوینده خبر، مجری مناظره‌ها خواهد بود؛ زمان مناظره‌ دوم، چهار ساعت است.

این چهار مناظره از شبکه یک سیما پخش می‌شوند؛ شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان، این مناظره‌ها را پخش می‌کنند؛ مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما نیز برای ناشنوایان روی آنتن می‌رود.

قرعه‌کشی چهار مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهای اننخابات ریاست‌جمهوری تیرماه سال ۱۴۰۳، برگزار شد و صندلی هر یک از کاندیداها در مناظرات مشخص شد.

علت تاخیر در شروع مناظره‌ انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری چیست؟

توضیحات «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما در خصوص علت تاخیر در شروع مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری را در این فیلم مشاهده کنید.

جدول پخش ۴ مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

چهار مناظره بعدی کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، آیین تشریفات و ورود کاندیدا را همچون مناظره اول نخواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، از برگزاری قرعه‌کشی هر چهار مناظره پیش‌رو، با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخاباتی خبر داد.

«محمد صالح مفتاح» دبیر ستاد انتخابات صداوسیما گفت: «قرعه‌کشی هر ۴ مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهای ریاست‌جمهوری برگزار شد تا در مناظرات آتی، بیشتر از زمان بهره ببریم و کمتر زمان صرف برخی از مقدمات شود. از مناظرات آتی، آیین تشریفات و ورود کاندیدا را همچون مناظره اول نخواهیم داشت و کمتر به این مقدمات پرداخته می‌شود. احتمالاً ورود کاندیداها به سازمان صداوسیما، از جلوی ساختمان تولید تا بدرقه‌ به سمت اتاق همکاران و مشاوران کاندیداها به تصویر کشیده خواهد شد.»

اولین مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، روز عید قربان «۲۸ خردادماه»، از ساعت ۲۰ روی آنتن رفت. قرعه‌کشی همچون سنوات قبل به همراه آیین تشریفات ورود کاندیدای انتخابات به سازمان صداوسیما برگزار شد. اما به جهت کمبود زمان و برنامه‌های فشرده کاندیداها، قرار بر این شد قرعه‌کشی با حضور نمایندگان آنها برگزار شود.

مناظره دوم و سوم روزهای «پنج‌شنبه و جمعه، ۳۱ خردادماه و اول تیرماه»، روی آنتن خواهند رفت. روزهای «دوشنبه و سه‌شنبه، «چهارم و پنجم تیرماه» نیز دو مناظره پایانی پخش می‌شود که البته مناظره پنجم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ روی آنتن می‌رود.

قرعه‌کشی چهار مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهای ریاست‌جمهوری برگزار شد و صندلی هر یک از آن‌ها در مناظرات مشخص شد که به ترتیب زیر است:

مناظره دوم

شماره یک: امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

شماره دو: محمدباقر قالیباف

شماره سه: مصطفی پورمحمدی

شماره چهار: علیرضا زاکانی

شماره پنج: مسعود پزشکیان

شماره شش: سعید جلیلی

مناظره سوم

شماره یک: مصطفی  پورمحمدی

شماره دو: محمدباقر قالیباف

شماره سه: مسعود پزشکیان

شماره چهار: جلیلی

شماره پنج: امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

شماره شش: زاکانی

مناظره چهارم

شماره یک: قالیباف

شماره دو: پزشکیان

شماره سه: امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

شماره چهار: پورمحمدی

شماره شش: زاکانی

شماره پنج: جلیلی

مناظره پنجم

شماره یک: امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

شماره دو: زاکانی

شماره سه: جلیلی

شماره چهار: پورمحمدی

شماره پنج: قالیباف

شماره شش: مسعود پزشکیان

گفته شده است که این مناظره‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما، با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبلی این مناظره‌ها، با اجرای «مهدی خسروی» گوینده خبر همراه خواهد بود.

ساعت پخش مناظره‌ انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

چهار مناظره اول از این مناظره‌های چهار ساعته در زمان‌های اعلام شده از ساعت ۲۰ تا ۲۴، روی آنتن می‌روند؛ در این بین، مطابق معمول هر شب، ساعت ۲۱، به مدت ۳۰ دقیقه، اخبار جامع ایران و جهان نیز پخش می‌شود.

مناظره روز پنجم تیرماه، مصادف با روز عید سعید غدیر نیز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶، پخش خواهد شد.

همچنین پیش از پخش هر مناظره انتخاباتی، برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸، به مدت ۶۰ دقیقه، با پخش بخش‌های انتخابی و ورود کاندیداها روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در پایان اولین مناظره انتخاباتی چه گفتند؟

صحبت‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را پس از پایان اولین مناظره انتخاباتی در این فیلم، می‌توانید مشاهده کنید.

دومین مناظره چگونه خواهد بود؟

مناظره‌ جدید کاندیداهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری در حالی پنجشنبه «۳۱ خرداد ماه» روی آنتن می‌رود که موضوع دومین مناظره هم «اقتصادی» است و در استودیوی «۱۱» سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

دومین برنامه مناظره که با موضوع اقتصاد همراه خواهد بود، با عنوان «خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت» امروز «چهارشنبه، ۳۱ خرداد ماه»، ساعت ۲۰، از تلویزیون و رادیو زنده پخش خواهد شد.

سومین مناظره با موضوع فرهنگی و تحت عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» روز جمعه «یکم تیر ماه» روی آنتن می‌رود.

همچنین چهارمین مناظره با موضوع سیاسی، با عنوان «ایران در جهان امروز» روز دوشنبه «چهارم تیر ماه» زنده پخش خواهد شد.

آخرین مناظره هم با موضوع اقتصاد و با عنوان «کارآمدسازی دولت»، روز سه‌شنبه «پنجم تیر ماه» از تلویزیون زنده پخش خواهد شد.

دوشنبه شب، «۲۸ خرداد ۱۴۰۳» اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، در استودیوی «۱۱»، با اجرای «مهدی خسروی» گوینده خبر آغاز شد و سه ساعت و نیم به طول انجامید. در این مناظره سوالات از سوی نخبگان و اندیشمندان و خبرگان حوزه مربوطه به شکل تصویری مطرح شد.

لازم به یادآوری است که قرعه‌کشی جایگاه کاندیداها در چهار مناظره، با حضور نمایندگان کاندیداها انجام شده است.

این چهار مناظره، هم از شبکه یک سیما پخش می‌شوند و هم شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان، این مناظره‌ها را پخش می‌کنند؛ مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما برای ناشنوایان نیز روی آنتن می‌رود.

مناظره‌ها را از کدام شبکه‌های تلویزیونی ببینیم؟

هم‌زمان با شبکه یک سیما، این مناظره‌ها به صورت زنده با رابط ناشنوایان، از شبکه سلامت روی آنتن می‌روند؛ شبکه جام جم نیز این مناظره‌ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

پیش از این، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما اعلام کرده بود که محورهای مناظرات به اطلاع ستاد کاندیداها رسانده می‌شود.

مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۱ خرداد ماه آغاز شده است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها