|

علت قطع ناگهانی پخش مستند تبلیغاتی علیرضا زاکانی در صداوسیما چه بود؟/ ویدئو

قطع ناگهانی پخش مستند تبلیغاتی علیرضا زاکانی از شبکه دوم سیما خبرساز شد.

علت قطع ناگهانی پخش مستند تبلیغاتی علیرضا زاکانی در صداوسیما چه بود؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، پخش مستند تبلیغاتی «علیرضا زاکانی» که در حال پخش از شبکه دوم صداوسیما بود، متوقف شد.

شب گذشته «شنبه، دوم تیر ماه ۱۴۰۳»، پخش مستند تبلیغاتی «علیرضا زاکانی» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در حال پخش از شبکه دوم سیما بود، به ناگهان متوقف شد.

درحالی که ۱۵ دقیقه از دومین مستند انتخاباتی «علیرضا زاکانی» از شبکه دوم سیما پخش شده بود، به ناگهان، پخش مستند قطع شد و زیرنویس «ادامه پخش مستند تا لحظاتی دیگر پخش خواهد شد» به نمایش گذاشته شد.

این مستند با محوریت مقابله با فساد توسط علیرضا زاکانی، از صداوسیما پخش می‌شد.

زاکانی در بخشی از این مستند که پخش شد، گفت: «وزارت اطلاعات خدمات بسیار زیادی دارد، بنده نمی‌توانستم بپذیرم که در آن ایرادی وجود داشته باشد.»

زاکانی در این مستند افزود: «معتقدم برای مقابله با فساد، باید با ریشه فساد برخورد کرد.»

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در این مستند افزود: «شب طرح سوال از وزیر اطلاعات، مدیرکل او آمد و به من گفت چرا معامله نمی‌کنید؟ گفتم منظورتان چیست؟ گفت نمایندگان مجلس ششم معامله می‌کردند.»

او تصریح کرد: «به مدیرکل وزیر اطلاعات گفتم از اتاق من برو بیرون.»

زاکانی در این مستند افزود: «در صحن مجلس وزیر اطلاعات صحبت کرد اما در مورد سوال من صحبتی نکرد. بعد از آن کمیته تحقیق در کمیسیون امنیت ملی تشکیل شد، اسناد من مورد بررسی قرار گرفت وگفتند حق با زاکانی است.»

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در این مستند، با اشاره به طرح سوالش از وزیر اطلاعات وقت، گفت: «تا حالا چنین اتفاقی نیفتاده بود که وزیر اطلاعات بیاد صحن مجلس و محکوم شود.»

دومین مستند تبلیغاتی علیرضا زاکانی

مستند دوم تبلیغاتی «علیرضا زاکانی» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه «دوم تیر ماه ۱۴۰۳»، پخش شد؛ مستندی که حاوی یک گفت‌و‌گو و مقداری تصاویر بازسازی‌شده بود. 

تصاویر پخش‌نشده از مستند تبلیغاتی علیرضا زاکانی در صداوسیما

در فیلم منتشرشده صداوسیما، نام‌های «رئیس دانشکده آزاد- عبدالله جاسبی» و «جناب آقای مرتضوی- دادستان وقت تهران» و همچنین سخنان پایانی علیرضا زاکانی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری پخش نشده است.

در ادامه، می‌توانید تصاویری که باعث توقف پخش مستند علیرضا زاکانی از صداوسیما شد را ببینید.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها