|

نامه خبرساز احمدی‌نژاد درباره مناظره انتخابات ریاست جمهوری

«عبدالرضا شیخ‌الاسلامی» رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد از ارسال نامه محمود احمدی‌نژاد به سازمان صداوسیما خبر داد.

نامه خبرساز احمدی‌نژاد درباره مناظره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش شبکه شرق، دفتر محمود احمدی‌نژاد از نامه به رئیس سازمان صداوسیما در خصوص برخی اظهارات مطرح‌شده در مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما خبر داد.

دفتر «محمود احمدی‌نژاد» برای پاسخ‌گویی به شبهات مطرح‌شده از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری علیه احمدی‌نژاد و دولت‌های نهم و دهم در جریان مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، در صداوسیما اعلام آمادگی کرد و با ارسال یک نامه‌، از رئیس سازمان صداوسیما درخواست کرد که برای پاسخ‌گویی به ادعای برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، فرصتی برای پاسخگویی به محمود احمدی‌نژاد اختصاص داده شود.

«عبدالرضا شیخ‌الاسلامی» رئیس دفتر «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم، در نامه‌ای به «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما نوشت: «برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و مشاوران آنها از جمله آقای جواد ظریف، با استفاده از فرصت تبلیغات در صدا و سیما؛ مطالب بی پایه و اساسی را در نوبت‌های مختلف علیه دکتر احمدی نژاد خادم ملت ایران و دولت‌های نهم و دهم بیان کرده اند.»

رئیس دفتر «محمود احمدی‌نژاد» در این خصوص، نامه‌ای با امضای «عبدالرضا شیخ‌الاسلامی» رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد تحویل دبیرخانه صداوسیما شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

جناب آقای پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیما

علی‌القاعده اطلاع دارید، برخی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و مشاوران آن‌ها از جمله آقای جواد ظریف، با استفاده از فرصت تبلیغات در صدا و سیما؛ مطالب بی‌پایه و اساسی را در نوبت‌های مختلف علیه دکتر احمدی نژاد خادم ملت ایران و دولت‌های نهم و دهم بیان کرده‌اند.

با عنایت به موضوع فوق، لازم است طبق قانون تبلیغات انتخابات، فرصت مقتضی جهت روشنگری و شبهه زدایی از اذهان عمومی اختصاص داده شود.

با احترام

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی

رئیس دفتر دکتر احمدی‌نژاد»

منبع: بهار
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها