|

زمان پخش فصل جدید سریال «پایتخت» اعلام شد

فصل جدید «پایتخت» در حال ساخت است.

زمان پخش فصل جدید سریال «پایتخت» اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» از چند ماه قبل آغاز شده است. بر این اساس، زمان پخش سریال «پایتخت ۷» اعلام شد.

فصل هفتم «پایتخت» با همه گمانه‌زنی‌ها و خبرهای ضدونقیض، این روزها، در حال تصویربرداری است و عید نوروز به تلویزیون خواهد آمد.

ساخت فصل هفتم سریال پایتخت بعد از چندین سال وقفه با درخواست‌های مکرر برای تولید سری جدید، با حضور تمامی شخصیت‌های اصلی و اضافه شدن چند شخصیت جدید از چند ماه قبل آغاز شده است.

شخصیت‌های جدیدی که به این سریال اضافه شدند، موقعیت‌های ویژه‌ای را خلق می‌کنند که برای مخاطب تازگی و جذابیت دارد.

سریال پایتخت

زمان پخش سریال پایتخت ۷ اعلام شد 

مدتی است این سریال با همه گمانه‌زنی‌ها و خبرهای ضد و نقیض در حال تصویربرداری است و برای ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۴ خودش را آماده پخش می‌کند.

براساس اعلام سیمافیلم، تولید سریال «پایتخت» که تولید آن از چند ماه پیش شروع شد، با حضور بازیگران اصلی ادامه دارد.

بعد از وقفه چندین ساله‌ این سریال و درخواست‌های مکرر برای تولید سری هفتم، «پایتخت۷» با حضور تمامی شخصیت‌های اصلی و اضافه شدن چند شخصیت جدید در حال تصویربرداری است.

شخصیت‌های جدیدی که به این سریال اضافه شدند موقعیت‌های ویژه‌ای را خلق می‌کنند که برای مخاطب تازگی و جذابیت دارد.

تولید سری هفتم این سریال در راستای احیای دنباله‌سازی سریال‌های موفق از مدتی قبل در دستور کار مرکز سیمافیلم بوده است و با وجود مذاکرات و تعاملات دو طرفه برای دستیابی به طرحی قابل قبول، می‌توان این نوید را داد که سری جدید پایتخت اثری قابل توجه بوده و با استقبال مخاطبان مواجه شود.

«پایتخت۷» به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۴ در ۲۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

تولید سری هفتم سریال پایتخت در راستای احیای دنباله‌سازی سریال‌های موفق از مدتی قبل در دستور کار مرکز سیما فیلم بوده است. فصل جدید سریال پایتخت به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۴ در ۲۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها