|

در دنیای دیجیتال و تکنولوژی همراه شما هستیم.

راه اندازی کسب و کار علاوه بر سرمایه اولیه، صبر و بینش تجاری، نیازمند دسترسی به سطح بالایی از دانش فنی، داده و نرم افزاری های تحلیلی نیز خواهد بود. در صورت تصمیم‌گیری بر اساس اطلاعات نادرست یا ناقص به طور حتم نتایج زیان‌باری برای کسب و کار هر مجموعه‌ای به وجود خواهد آمد.

در دنیای دیجیتال و تکنولوژی همراه شما هستیم.

راه اندازی کسب و کار علاوه بر سرمایه اولیه، صبر و بینش تجاری، نیازمند دسترسی به سطح بالایی از دانش فنی، داده و نرم افزاری های تحلیلی نیز خواهد بود. در صورت تصمیم‌گیری بر اساس اطلاعات نادرست یا ناقص به طور حتم نتایج زیان‌باری برای کسب و کار هر مجموعه‌ای به وجود خواهد آمد.

از این رو شرکت مهندسی لناوا با پشتوانه ی تیم متخصص و هم چنین سابقه ی همکاری با شرکت ها و هولدینگ های بزرگ کشور، امکان ارائه راهکار به شرکت هایی است که علاقمند هستند در لبه ی تکنولوژی حرکت کنند.

در زیر به بخشی از خدمات شرکت مهندی لناوا می پردازیم :

شرکت بین المللی گروه مهندسی لناوا از سال ۱۳۸۶ فعالیت تخصصی خود را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز و اقدام به جذب متخصصین نخبه جهت تکمیل تیم فنی خود نموده است. در این بازه افتخار همکاری با شرکت های بزرگ و تامین نیازهای فنی، نرم افزاری و زیرساختی متعددی در کارنامه خود دارد. گروه مهندسی لناوا در سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت امتیاز شعبه ایران Lenava Engineering Group شد که دارای شعب متعدد در سراسر دنیا از جمله انگلستان و آمریکا است.

لناوا به پشتوانه تیم متخصص، سابقه همکاری با شرکت هایی از مقیاس متوسط تا بزرگ ایرانی و بین المللی، با بیش از 15 سال سابقه مستمر در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار، امکان ارائه خدمات به‌روز در سطح جهانی به مشتریان خود دارد.بخشی از خدمات گروه مهندسی لناوا به شرح زیر است.

  • خدمات تولید نرم افزار

  • خدمات امنیتی و زیر ساخت شبکه

  • راه اندازی پلتفرم های هوش تجاری

  • راه اندازی پلتفرم های هوش مصنوعی

  • ارائه راهکاری های سازمانی

اجرای هر کدام از خدمات مطرح شده نیازمند دانش علمی بالا در کنار توان اجرای عملیات فنی خاص خود را خواهند داشت.

 

تولید و توسعه نرم افزار :

گروه مهندسی لناوا با پشتوانه تیم متخصص خود امکان ارائه انواع راهکارهای نرم افزاری مورد نیاز بیزینس ها را دارد. گستره فعالیت های حوزه نرم افزاری گروه مهندسی لناوا از ایجاد زیرساخت های سازمانی (BPMS) مانند پلتفرم افرا ، MRPII ، تا ارائه نرم افزار مدیریت اطلاعات آزمایشگاه (LIMS) وسعت دارد.

2

 

Virtualization یا مجازی‌سازی:

منجرب ساخت نمونه غیرواقعی از انواع سخت‌افزار، سیستم عامل، وسایل ذخیره‌سازی و تجهیزات اصلی شبکه خواهد شد. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی به هزینه اضافی برای تهیه و نصب انواع تجهیزات جدید نبوده و تنها با انجام عملیات خاص روند فعالیت مجموعه به درستی پیش خواهد رفت. از خدمات لناوا می توان به راه اندازی سیتریکس جهت انجام مجازی سازی و هم چنین پیاده سازی لایسنس کریوکنترل جهت تامین امنیت شبکه شما اشاره کرد.

راه اندازی هوش تجاری

هوش تجاری یا Business Intelligence مجموعه فرآیندی در جهت بهبود سود دهی  مجموعه و کمک به تصمیمات مهم بخش مدیریتی در حوزه های مختلف از جمله بازاریابی و مدیریت مالی انجام می شود. اصلی‌ترین وجه تمایز کسب‌ و کارهای مدرن با مشاغل قدیمی وجود اثرات هوش تجاری و بهره‌گیری از مشاوره به دست آمده از اعداد و ارقام دقیق آن است.

هوش تجاری یا BI  به شما کمک می کند تا :

  • مشاهده نقاط ضعف و قوت فعالیت های شرکت را مشاهده کنید

  • افزایش بازدهی

  • بهبود شرایط تصمیم‌گیری در

  • گسترش کسب و کار

  • تعطیلی بخش‌های زیان‌ده

  • بررسی وضعیت کاری پرسنل و مدیران

  • افزایش فروش و بهره‌وری مالی

  • صرفه‌جویی در هزینه بازاریابی

 

راه اندازی پلتفرم های هوش مصنوعی

 

با رشد و تکامل فناوری‌های رایانه‌ای شاهد گسترش استفاده از انواع هوش مصنوعی در سطح جهان هستید. این همه‌گیری، شکل جدید به جهان پیرامون ما داده و شرایط زندگی یا فعالیت کاری را به تخیلات رویایی چند دهه قبل نزدیک نموده است.

هوش مصنوعی کاربردهای بسیار گسترده ای در تحلیل و توسعه کسب و کار پیدا کرده است. این گستره تا حدی پیش رفته است که برای تحلیل کسب و کار و پیش بینی آینده آن به این سیستم ها متکی شده ایم. مقیاس کسب و کارها با افزایش نمایی تعداد کاربران آنلاین به شدت در حال گسترش است و با استفاده از پلتفرم های هوش مصنوعی می توان میزان سود یا زیان را در این گسترش پیش بینی کرد.

جمع بندی :

شرکت مهندسی لناوا اینجینیرینگ گروپ ، ارائه دهنده رنج خدمات گسترده ای در فضای ICT  است . در صورتیکه نیاز به مشاوره در راستای خدمات هوش مصنوعی، هوش تجاری ، زیرساخت و شبکه، لایسنس نرم افزاری های تخصصی مثل کریوکنترل و .. داشتید با شماره های 02122256361 و 02122256362  تماس بگیرید ، کارشناسان ما آماده ارائه پیشنهادات به کسب و کارهای آنلاین هستند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها