|

برگزاری بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران توسط دیجی‌کالا

دیجی‌کالا بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران را با عنوان «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌کند.

444

این رویداد آموزشی با همکاری دیجی‌نکست برگزار می‌شود و «تاثیر روندهای کلیدی مانند اتوماسیون، هوش مصنوعی و... بر وظایف، نیازها و مهارت‌های کارکنان»، «نقش داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک منابع انسانی»، «جایگاه و نقش مدیران منابع انسانی در دنیای در حال تغییر» و «استراتژی‌ها و راهکارهایی برای استقرار فناوری به منظور ارتقای بهره‌وری و بهبود اثربخشی منابع انسانی»، محورهای آن است. 

 

مسعود طباطبایی مدیرعامل دیجی‌کالا، الناز سخائیان مدیرعامل نستله، سپیده استادزمانی مدیرعامل یونیلیور، مهرداد عبدالرزاق رییس هیات‌مدیره و هم‌بنیان‌گذار اسنپ‌فود، آذرخش مکری روانپزشک و استاد دانشگاه، شهرام کریمی مدیر People analytics KPMG، مهدی شامی‌زنجانی استاد دانشگاه تهران، کمال ریاضی معاون منابع انسانی دیجی‌کالا، مصی کوهنورد مدیرکل منابع انسانی دیجی‌کالا، محمد مجتهدی معاون منابع انسانی ایرانسل، امیر نفریه معاون منابع انسانی زرین‌رویا، محمدجواد ثابت استاد دانشگاه و مشاور مدیریت سازمان، سینا توسلی معاون منابع انسانی اسنپ‌فود، نوید ناظمیان راهبر بین المللی مدیران و محمدمهدی زارعی مدیر منابع انسانی انرژی دانا سخنرانان دومین رویداد آموزشی نکست شیفت هستند. 

این رویداد برای مدیران ارشد طراحی شده اما علاقه‌مندان به این حوزه و افرادی که دارای سابقه کمتری در این زمینه هستند هم می توانند در دو کارگاه ویژه این رویداد برای توسعه دانش خودشان شرکت کنند. کارگاه‌های «منابع انسانی دیجیتال» و «تجزیه و تحلیل افراد» همزمان با رویداد «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌شود.

رویداد آموزشی «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» چهارشنبه 20 تیرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار می شود. همچنین با کد تخفیف زیر می‌توانید از 25 درصد تخفیف ویژه استفاده کنید:

Media-25

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آموزشی می‌توانند از طریق این وب‌سایت ثبت‌نام کنند:

www.nextshift.diginext.ir

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها