|

نهمین بوت کمپ دی جی نکست شروع به کار کرد

نهمین بوت کمپ دیجی نکست با شعار «فردا اینجاست» در 5 استان کشوربه صورت همزمان آزادی شروع به کارکرد.

نهمین بوت کمپ دی جی نکست شروع به کار کرد

 مراسم شروع به کار این کمپ نوآوری روز شنبه 6 مرداد در محل سوله دی جی نکست« مرکز نوآوری و سرمایه گزاری دیجی کالا» در کارخانه نوآوری آزادی تهران با حضور جمعی از مدیران ارشد دی جی کالا و دی جی نکست و همچنین شرکت کنندگان در بوت کمپ برگزار شد .

 سعید محمدی هم بنیانگذار دی جی کالا و عضو هیئت مدیره دیجی نکست ضمن خوشامد گویی به شرکت کنندگان در بوت کمپ در مورد چگونگی شروع شکل گیری دی جی کالا و هدف از راه اندازی دی جی نکست و همچنین سختی های شروع به کار مدیران دی جی کالا و  چالشهای مواجه با بخش های دولتی گفت: بعد از 2 سال که دی جی کالا فعالیت خود را شروع کرده بود و حتی به سود دهی نیز رسیده بودیم  با درخواست ما برای مجوز استارت آپ شدن  که آن زمان از طریق دانشگاه تهران انجام می شد  بعد از گذشت حدود 8 ماه موافقت نشد.

وی گفت مصائب جذب سرمایه و حتی عدم آشنایی با واژه استارت آپ و نبود فضای  کار اشتراکی ابتدایی ترین مشکلات استارت اپ های نسل اول بود.اما اکنون با وجود شتابدهنگان و vc ها و وجود فضاهای کار اشتراکی مسیر راحت تر شده است . 

محمدی درادامه افزود اگر قصد ورود به عرصه نوآوری را دارید با همت هر چه تمامتر  این مسیر را ادامه دهید و سایر مشاغل جنبی خودرا حذف کنید تا با تمرکز بتوانید در این راه موفق شوید. احتمالا شکل گیری یک موج استارت آپی در 3 سال آینده وجود دارد، پس فرصت را از دست ندهید.

وی گفت موضوعات آتی حول حوش هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت و روزمره ماست.

کیوان محیط مافی مدیر عامل دی جی نکست در ادامه این مراسم گفت : ما درد سال 2بار کمپ استارت آپی برگزار می کنیم که این دوره بخاطر محدودیت های دانشجویان و افراد شاغل همزمان در 5 استان برگزار می شود.ما موضوعات مهم حوزه

e-comerce را مطرح می کنیم تا گروه های شرکت کننده راه حل های خود را ارائه دهند.در نهایت  گروه های برتر به کمک دی جی نکست یا سایر شتابدهنگان زنجیره جذب و سرمایه گذاری درآنها انجام خواهد شد.

محیط مافی در ادامه افزود : موضوعات سلامت ،ساختمان هوش مصنوعی از طریق شرکت های پلانت،کیسون و چند شتابدهنده دیگر حمایت خواهند شد.

نهمین بوت کمپ دیجی نکست  هم زمان در استان های خراسان رضوی،یزد،سیستان و بلوچستان،تهران و فارس برگزار می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها