|

اختلال اینترنت ایران؛ وزیر ارتباطات: در حال متعادل‌سازی شبکه هستیم+ به‌روزرسانی

وزیر ارتباطات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X خبر از اختلال اینترنت در ایران داد. بنابراعلام او شرکت ارتباطات زیرساخت در حال رفع مشکل پیش آمده است.

اختلال اینترنت ایران؛ وزیر ارتباطات: در حال متعادل‌سازی شبکه هستیم+ به‌روزرسانی

به گزارش شبکه شرق، وزیر ارتباطات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X خبر از اختلال اینترنت در ایران داد. بنابراعلام او شرکت ارتباطات زیرساخت در حال رفع مشکل پیش آمده است.

«ستار هاشمی»، وزیر ارتباطات دولت چهاردهم در شبکه اجتماعی X نوشت: «از ساعاتی پیش و به فاصله یک ساعت، دو مسیر ورودی اصلی و پشتیبان اینترنت کشور در گرجستان دچار اختلال شده است.»

به گفته وی این اختلال، اینترنت ایران، عراق و ارمنستان را تحت تأثیر قرار داده است. هاشمی همچنین اعلام کرد شرکت ارتباطات زیرساخت با تمام توان در حال متعادل‌سازی شبکه و رفع نقص موجود است. او همچنین از اطلاع‌رسانی تکمیلی در این باره خبر داد.

به‌روزرسانی:

وزیر ارتباطات: مشکل اختلال اینترنت رفع شد

«ستار هاشمی» که ساعتی پیش از اختلال اینترنت در ایران خبر داده بود، با انتشار پستی جدید در شبکه اجتماعی X گفت این مشکل رفع شده است:

اختلال در مسیر ورودی‌های اینترنت کشور برطرف گردید و هم‌اکنون تمام ظرفیت شبکه فعال است.

هاشمی همچنین تأکید کرد پایش کیفیت شبکه و گزارش شفاف به مردم متوقف نخواهد شد: «دغدغه‌های مردم را در بسترهای مختلف دقیق می‌خوانم و نسبت به آنها مسئولانه پیگیر خواهم بود.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها