|

اضافه کردن «پرداخت امن» به آگهی‌های دیوار ممکن شد

«پرداخت امن» یکی از افزونه‌های «دیوار» است که به کاهش کلاهبرداری‌ کمک می‌کند.

اضافه کردن «پرداخت امن» به آگهی‌های دیوار ممکن شد

«پرداخت امن» یکی از افزونه‌های «دیوار» است که به کاهش کلاهبرداری‌ کمک می‌کند. به تازگی قابلیت جدیدی به این پلتفرم آگهی آنلاین اضافه شده که فروشندگان می‌توانند برای اطمینان خریداران و رفع نگرانی آنها گزینه «پرداخت امن» را به آگهی خود اضافه کنند. با انجام این کار نشان «پرداخت امن» روی عکس آگهی در فهرست آگهی‌ها اضافه می‌شود.

بیش از یک سال از اضافه شدن افزونه‌ «پرداخت امن» به دیوار می‌گذرد. در این راهکار ارائه شده توسط شرکت «تومن»، پول پرداخت شده توسط خریدار در حسابی واسط قرار می‌گیرد و تنها پس از تأیید دریافت کالا یا خدمات توسط خریدار به حساب فروشنده واریز می‌شود. در این روش علاوه بر خریدار، فروشنده هم مطمئن است که پولش در حسابی امن قرار دارد و می‌تواند کالای خود را با اطمینان ارسال کند.

دیوار

حال امکان اضافه کردن پرداخت امن به آگهی‌های دیوار ممکن شده است. موضوعی که به اعتقاد دیوار می‌تواند موجب اطمینان کاربران دیگر و افزایش بازدید آگهی شود. برای اضافه کردن این نشان روی عکس آگهی، کافی است پس از ثبت آگهی خود، از منوی «دیوار من» وارد قسمت «افزونه‌های دیوار» شوید، سپس گزینه‌ «پرداخت امن تومن» را انتخاب کنید. دسترسی‌های لازم را به «تومن» بدهید تا صورت رایگان افزونه‌ «پرداخت امن» به صفحه‌ آگهی‌تان اضافه شود.

در صورتی‌ که این افزونه با موفقیت به آگهی شما اضافه شود، عبارت «پرداخت امن» روی تصویر آگهی در لیست آگهی‌ها نمایش داده می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها