|

۲۴ ویلای غیرمجاز در مازندران تخریب می‌شود

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد: ۲۴ واحد مسکونی کاملاً لوکس و مجلل که به‌صورت غیرمجاز در شهرک موسوم به پالم پلازا در بخش کلارآباد عباس‌آباد ساخته شده بود حکم تخریبشان صادر شده و در روزهای آتی اجرایی می‌شود.

۲۴ ویلای غیرمجاز در مازندران تخریب می‌شود

به گزارش شبکه شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود دستگاه قضا در برخورد با ویلا‌های لاکچری و لوکس گفت: حکم تخریب ۲۴ ویلای لوکس در شهرک پالم پلازا عباس‌آباد صادر شد.

وی با بیان اینکه حکم تخریب تا اجرای کامل حکم در روز‌های آینده ادامه دارد افزود: افرادی که در این زمین ۹ هکتاری فعالیت داشتند مجاز به احداث بنا در ۲۰ درصد آن بودند.

اکبری با تاکید بر اینکه این افراد از میزان تعیین شده تجاوز کردند و ساخت و ساز غیرمجاز انجام دادند خاطرنشان کرد: با طرح شکایت و طرح دعاوی موضوع در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مطرح شد و بسیاری از این پرونده‌ها به نتیجه رسید.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین افزود: در نهایت حکم دیوان عدالت اداری صادر و مقرر شد بنا‌هایی که خارج از ۲۰ درصد بوده و به صورت غیرمجاز ساخته شدند قلع و قمع شوند.

وی از اجرای این حکم از امروز خبر داد و گفت: دستگاه قضا با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کند و با کسانی که به صورت غیر مجاز به ساخت و ساز دست بزنند و یا و دستگاه‌هایی بدون رعایت مقررات با سو استفاده از موقعیت شغلی و روابط ناسالم اداری غفلت کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

 
 

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها