|

افزایش نگران‌کننده سگ‌گزیدگی در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: با بیان اینکه سگ‌گزیدگی در ۳ ماه گذشته ۴۰ درصد در مقایسه با آمار‌های پارسال رشد نشان می‌دهد، گفت: از این موارد ۲۸ نفر مرد و مابقی زن هستند.

افزایش نگران‌کننده سگ‌گزیدگی در مازندران

به گزارش شبکه شرق، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: «در سه ماه امسال ۴۲ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰درصد افزایش داشت.»

علی عباسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سگ‌گزیدگی در ۳ ماه گذشته ۴۰ درصد در مقایسه با آمار‌های پارسال رشد نشان می‌دهد، گفت: از این موارد ۲۸ نفر مرد و مابقی زن هستند.

 وی افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گازگرفتگی سگ بین ۳۱ تا ۵۰ سال با ۹ نفر و کمترین سن ۱۱ تا ۲۰ سال با ۵ نفر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گازگرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های قائمشهر به ۶ مورد، تنکابن با ۱۲ آمل و ساری هر کدام با ۵ مورد و آمار کمترین موارد مربوط به شهرستان‌های بابلسر، نور و میاندورود هر کدام با یک مورد است.

عباسی یادآور شد: سال گذشته ۱۲۳ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کرده بودند که ۸۷ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها