|

در کدام یک از هتل های قم اقامت کنیم؟

شهر قم یکی از شهرهای زیارتی محبوب در کشور ایران است؛ به‌طوری‌که با داشتن موقعیت مکانی مناسب، هرسال تعداد زیادی از مسافران را به خود جذب می‌کند. با وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س)، گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور به شهر قم سفر می‌کنند. این شهر انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس را دارد که امکانات بی‌نظیری را به مسافران ارائه می‌دهند. به‌جز هتل‌های مجلل، انواع اقامتگاه‌های دیگری نیز وجود دارند که باقیمت‌های پایین‌تر قابل رزرو هستند؛ به‌طورکلی شهر قم پذیرای همه افراد با انواع طیف بودجه مالی است. مسافران باید قبل از سفر خود به شهر قم، هدفشان را از اقامت در این شهر مشخص کنند تا بتوانند از بین هتل ‌های قم انتخاب درستی داشته باشند.

در کدام یک از هتل های قم اقامت کنیم؟

شهر قم یکی از شهرهای زیارتی محبوب در کشور ایران است؛ به‌طوری‌که با داشتن موقعیت مکانی مناسب، هرسال تعداد زیادی از مسافران را به خود جذب می‌کند. با وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س)، گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور به شهر قم سفر می‌کنند. این شهر انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس را دارد که امکانات بی‌نظیری را به مسافران ارائه می‌دهند. به‌جز هتل‌های مجلل، انواع اقامتگاه‌های دیگری نیز وجود دارند که باقیمت‌های پایین‌تر قابل رزرو هستند؛ به‌طورکلی شهر قم پذیرای همه افراد با انواع طیف بودجه مالی است. مسافران باید قبل از سفر خود به شهر قم، هدفشان را از اقامت در این شهر مشخص کنند تا بتوانند از بین هتل ‌های قم انتخاب درستی داشته باشند.

 

هتل کریمه قم

یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های شهر قم، هتل کریمه نام دارد که دارای چهار ستاره است و تنها چند دقیقه تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) فاصله دارد. این هتل نزدیک‌ترین اقامتگاه به حرم بوده و دارای 5 طبقه شامل 56 واحد اقامتی است. هتل کریمه امکانات رفاهی مطلوبی جهت پذیرایی از مهمانانی دارد که به شهر قم سفر می‌کنند. امکانات هتل کریمه لوکس و مجلل و ظرفیت آن شامل 150 نفر می‌شود؛ همچنین با داشتن فاصله کم تا حرم، جزء اولین انتخاب‌ها برای مسافران به شمار می‌رود. این هتل به مراکز خرید، انواع بازارها و مسجد جمکران نیز دسترسی دارد.

هتل کریمه دارای امکاناتی مانند رستوران کلاسیک و مدرن، کافی‌شاپ، فروشگاه، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت و لابی رایگان و غیره است.

هتل المپیک قم

گزینه بعدی که طی سال‌ها همیشه مورد استقبال مسافران بوده، هتل المپیک قم است که در سال 1386 افتتاح شده است. این هتل به حرم حضرت معصومه (س) نزدیک و دارای استانداردهای روز جهانی صنعت هتلداری است. هتل المپیک دارای 9 طبقه شامل 40 واحد اقامتی است که همگی مدرن و دارای چشم‌اندازی زیبا هستند.

خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند بین‌المللی بوده و از این لحاظ بهترین هتل قم به شمار می‌رود؛ به‌طوری‌که همیشه پذیرای مقامات و گردشگران خارجی است. این هتل دارای کافی‌شاپ، روم سرویس، فروشگاه، رستوران، تالار، خشک‌شویی، کانال‌های ماهواره‌ای و غیره است.

هتل پارسیا قم

اگر به دنبال هتلی شیک هستید، پارسیای قم با چهار ستاره می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در شهر زیارتی قم باشد. این هتل در سال 1390 و نزدیک به حرم مطهر ساخته‌شده که از استانداردهای هتلداری جهانی تبعیت می‌کند. پارسیا قم به مسجد جمکران، شاهراه اصلی شهر، فرودگاه بین‌المللی قم، کوه خضر و ورزشگاه یادگار امام بسیار نزدیک است. این هتل دارای سه‌طبقه شامل 14 اتاق است که هرکدام دارای یک الی سه تخت هستند.

همچنین سوئیت‌های رویال نیز جهت رفاه حال مسافران در این هتل وجود دارند که همگی مجهز به تهویه مطبوع‌اند. اتاق‌های این هتل دارای نمای زیبای کوه و شهر است و امکاناتی ازجمله تالار، رستوران، آتلیه، اینترنت رایگان، روم سرویس 24 ساعته و غیره را دارد.

هتل استقلال قم

از دیگر هتل های قم می‌توان به هتل چهار ستاره استقلال اشاره کرد که دارای ساختمانی لوکس با 9 طبقه است. این هتل دارای 24 واحد اقامتی به‌صورت اتاق و سوئیت است و مطابق استانداردهای روز هتلداری به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. هتل استقلال با حرم حضرت معصومه (س) تنها 15 دقیقه فاصله دارد و در سال 1390 ساخته‌شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل استقلال تنوع زیادی دارند و همین دلیل سبب شده تا بتواند به نیازهای گردشگران به‌خوبی پاسخ دهد. امکانات هتل استقلال شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت رایگان، رستوران و کافی‌شاپ است.

هتل مهسان قم

مهسان قم نام هتلی چهار ستاره دارای 9 طبقه و 55 واحد اقامتی است که مسافتی کوتاه تا بارگاه حضرت معصومه (س) دارد. مهسان قم یکی از هتل های قم است که در سال 1396 افتتاح شده و دارای امکاناتی لوکس است. این امکانات شامل اتاق‌های لوکس، سوئیت‌های زیبا، چشم‌انداز منحصربه‌فرد و فاصله‌ای 20 دقیقه‌ای تا حرم مطهر است. هتل مهسان در بهترین نقطه شهر واقع‌شده و با تنوعی که در اتاق‌ها و سوئیت‌هایش دارد، می‌تواند به انواع نیازهای گردشگران پاسخ دهد. امکانات این هتل شامل ترنسفر، رستوران سلف سرویس، اتاق ماساژ، صبحانه و اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، چایخانه و غیره است.

هتل سلوی قم

مسافرانی وجود دارند که می‌خواهند از امکانات هتلی متوسط برای اقامت خود در شهر قم استفاده کنند و یکی از بهترین انتخاب‌های آن‌ها می‌تواند هتل سلوی قم باشد. این هتل دارای کیفیتی بالا و 6 طبقه است که در آن 21 اتاق جای گرفته است. این هتل در سال 1394 افتتاح شده و با حرم حضرت معصومه (س) تنها 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل به مراکز خرید و امام‌زاده‌های قم نیز دسترسی آسانی دارد و خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل دارای صندوق امانات، رستوران و کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و روم سرویس است.

اقامت در هتل های قم

طی این مقاله در خصوص هتل‌های شهر قم صحبت کردیم و دیدیم که انواع اقامتگاه‌ها برای سلایق مختلف در این شهر وجود دارند. افرادی که می‌خواهند زمان زیادی را در حرم مطهر حضرت معصومه (س) سپری کنند، بهتر است از بین گزینه‌های نزدیک به حرم انتخاب کنند. برای رزرو بهترین اقامتگاه‌ها و بلیط هواپیما می‌توانید به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این وب‌سایت به‌راحتی می‌توانید به هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر قم دسترسی مستقیم داشته باشید. هتل‌های شهر قم در برخی از مواقع سال تخفیف‌هایی را روی اتاق‌هایشان ارائه می‌دهند. با فعال‌سازی اعلان‌های مرتبط با تخفیف در فلای تودی می‌توانید از این تخفیف‌ها باخبر شده و سفری ارزان‌تر را تجربه کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها