|

دانشگاه بوعلی سینا میزبان مسابقات المپیادفرهنگی‌ ، ورزشی؛

چهارمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دختران و پسران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

چهارمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دختران و پسران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه بوعلی سینا درحال برگزاری است.

چهارمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دختران و پسران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

به گزارش شبکه شرق، دانشگاه بوعلی سینا از تاریخ 10 تا 17 مردادماه میزبان این دوره  از المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در بخش دختران است. 

چهارمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار «رفاقت در میدان، رقابت در ایثار» از ۱۰ تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ در ۹ رشته ورزشی ، در حال برگزاری است.

رئیس انجمن ورزشی بسکتبال ۳ نفره دختران چهارمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی از شرکت ۷ تیم در این المپیاد خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد که این مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار باشد.

 فتانه ملک اظهار کرد: مسابقات بسکتبال سه نفره برای اولین بار در این المپیاد برگزار می‌شود و هفت تیم در این دوره شرکت کردند. 

ملک تصریح کرد: تیم‌های شرکت کننده از دانشگاه‌های بوعلی‌سینا، الزهرا، صنعتی اصفهان، صنعتی شاهرود، فرهنگیان خراسان رضوی، فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی و دانشگاه تهران هستند. 

 

رئیس انجمن ورزشی بسکتبال ۳ نفره دختران چهارمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی با اشاره به ایمنی سالن برگزاری این مسابقات، عنوان کرد: دانشگاه بوعلی سینا تلاش زیادی برای تهیه سالن انجام داده و سالن ایمنی که دارای پارکت است برای مسابقات بسکتبال در نظر گرفته است، رشته بسکتبال ۳ نفره جذابیت خاصی به دلیل نزدیکی بازیکنان به هم دارد و ورزشکاران با هم در تماس هستند به همین دلیل معمولا محیط خوب، صمیمی و جذابی ایجاد می‌شود.

۲۴ تیم در مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد ورزشی، فرهنگی دانشجویان شاهد شرکت می کنند.

 نسرین رمضانی سطح برگزاری این دوره از مسابقات را عالی ارزیابی کرد و گفت: مسابقات در حد استاندارد برگزار می‌شود و سالن‌ها از ایمنی لازم برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه میزبانی همدان خوب است و تلاش‌ زیادی برای برگزاری المپیاد کشیده شده است، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان این گونه مسابقات ورزشکاران حرفه‌ای نیستند اما می‌توانند در کنار همسالان خود به انجام فعالیت‌های ورزش تشویق شوند.

رمضانی ادامه داد: داوران چهارمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از تهران و همدان انتخاب شده‌اند و از سطح بالایی برخوردار هستند.

وی زحمات دانشگاه‌ بوعلی‌سینا برای برگزاری این دوره از مسابقات را قابل تقدیر دانست و گفت: امیدواریم این تلاش‌ها، قدم مثبتی در ارتقاء سطح کیفی فرهنگی و ورزشی دانشجویان باشد.

چهارمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار رفاقت در میدان، رقابت در ایثار از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی سینا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها