|

استاندار همدان:

احداث و افتتاح خوابگاه ریحانه۲ ستودنی است

قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی ریحانه۲ گفت: از رییس دانشگاه و معاونین وی به جهت تلاش‌های ارزشمندی که در دانشگاه دارند قدردانی می‌کنم همچنین قدردان حمایت‌های دولت محترم و وزارت بهداشت در حمایت از اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام هستم.

 احداث و افتتاح خوابگاه ریحانه۲ ستودنی است

به گزارش شرق، علیرضا قاسمی فرزاد بیان کرد: بیمارستان اکباتان پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی به عنوان مرکز تخصصی کودکان افتتاح می‌شود و راه‌اندازی دیگر مراکز تخصصی نیز در دستور کار قرار گیرد. 

 قاسمی‌فرزاد ادامه داد: اقدام جهادی مدیران دانشگاه برای تکمیل و تجهیز این خوابگاه ستودنی است که ۵۰ میلیارد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به آن اختصاص یافت و تأمین شد و امروز در هر سوییت بین ۸ تا ۱۲ دانشجو اسکان داده می‌شود که ظرفیتی بالای ۶۰۰ نفر را در بر خواهد داشت.  

وی تصریح کرد: دکتر مجذوبی و معاونین وی پیگیری و تلاش مضاعفی معادل چند سال را در یک‌سال انجام دادند تا این مجموعه در آغازین روزهای سال‌تحصیلی جدید به بهره‌برداری برسد و دختران دانشجو در آن اسکان یابند و دغدغه‌ خانواده‌ها در این خصوص کاهش یابد.

استاندار همدان همچنین به رویکرد توسعه‌محور دولت سیزدهم اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه این مهم در استان همدان به سرعت در حال پیگیری و اجراست به طوری که تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و احداث پروژه‌های جدید بر اساس نیاز جامعه، به شایستگی در دست اقدام قرار گرفته است.‌

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها