|

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر:

اجرای ۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی شهرستان ملایر

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر از اجرای ۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای اصلی،فرعی و روستایی این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

اجرای ۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی شهرستان ملایر

به گزارش شرق، هاشم اسکندریان گفت: سال گذشته ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۵ کیلومتر ساخت راه روستایی،۵۰۰ کیلومتر خط کشی، ۱۵ مورد رفع نقاط حادثه خیز، ۵ کیلومتر نصب نیوجرسی و روشنایی، بیش از هزار کیلومتر شانه سازی،تعدیل شیب شیروانی و آزادسازی حریم، ۲۲ مورد ایمن سازی تقاطع، ۷ مورد ترانشه برداری و... در راههای اصلی،فرعی و روستایی شهرستان ملایر انجام شده است.

وی عنوان کرد: امسال ۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای ملایر پیش بینی شده و هدفگذاری شده است و هم اکنون نیز ۴ اکیپ بهسازی و روکش آسفالت در این شهرستان فعال هستند.

وی با اشاره به ساخت راه روستایی در ملایر،افزود: عملیات اجرایی ساخت راه روستایی مالیچه و ایرانه به طجر فعال و تاکنون ۴ کیلومتر از این راه روستایی آسفالت ریزی شده است و بزودی قابل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

اسکندریان اظهار داشت: عملیات تعریض و ساخت راه فرعی ملایر-قوزان بطول ۷ کیلومتر نیز فعال می باشد و سال گذشته ۴ کیلومتر از این محور تعریض و ۳ کیلومتر آن نیز در مراحل زیرسازی و روسازی قرار دارد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان گفت: ملایر دارای هزار و ۸۲۲ کیلومتر انواع راه می باشد و محورهای همدان-ملایر-اراک و ملایر-بروجرد جزء کریدور های مهم حمل ونقل جاده ای غرب کشور محسوب می شوند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها