|

دریافت خدمات غیر حضوری مشترکین 6 شهر استان همدان با تلفن 122

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از غیر حضوری شدن خدمات مشترکین در 6 شهر استان از طریق تماس با تلفن 122 خبر داد.

دریافت خدمات غیر حضوری مشترکین 6 شهر استان همدان با تلفن 122

به گزارش شرق، فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش از این خدمات مشترکین در شهرهای فامنین، درگزین و رزن غیر حضوری شده بود و اکنون سه شهر جدید شامل بهار، اسدآباد و کبودرآهنگ نیز اضافه شدند.

بختیاری فر تاکید کرد: ارائه خدمات غیر حضوری نوع اول به مشترکین شهری و روستایی در دستور کار شرکت قرار دارد که از آن جمله می توان ثبت و تغییر شماره تلفن همراه مالک و مستاجر، بررسی و ارسال صورتحساب و ارائه تسویه حساب قبوض آب بهاء، را نام برد.

وی ادامه داد: اعلام بدهی و ارسال آخرین قبض آب بهاء، ثبت درخواست آزمایش کنتور، اعلام شماره بدنه کنتور و یا اشتراک، ثبت درخواست قطع، وصل و جابجایی انشعاب و ثبت آخرین کارکرد کنتور از دیگر موارد خدمات غیر حضوری شرکت آبفا به مشترکین است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هدف از غیر حضوری شدن خدمات این شرکت را افزایش میزان رضایت مندی و تکریم مشترکین شهری و روستایی عنوان کرد و افزود: شرکت آبفا همواره تلاش می کند خدماتی با کیفیت و در سریع ترین زمان و بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت را به مشترکین ارائه دهد.

وی در پایان یادآور شد: هم اکنون در کلیه شهرهای استان خدمات غیر حضوری شرکت آبفا از طریق سامانه خدمات مشترکین به نشانی " es.hww.ir " انجام می شود که هم استانی های عزیز می توانند بدون مراجعه ی حضوری خدمات مورد نظر خود را از شرکت آبفا دریافت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها