|

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان اعلام کرد:

اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار نظام مالیاتی/ ۵۵ پروژه استان با انتخاب مؤدیان تأمین اعتبار شد

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: از آغاز اجرای «طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها» تا پایان ۱۵ مرداد ماه، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی، از میان ۵۵ طرح و پروژه در حال اجرای استان که حدود ۲۰۵ میلیارد تومان اعتبار لازم داشت، حدود ۱۳۷ میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است.

اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار نظام مالیاتی/ ۵۵ پروژه استان با انتخاب مؤدیان تأمین اعتبار شد

به گزارش شرق، ذکوری افزود: ۴۳ طرح از محل پرداخت‌های مالیاتی مؤدیان و با انتخاب آن‌ها، به طور کامل تأمین اعتبار شده است و ۱۲ پروژه باقیمانده و تکمیل منابع نشده نیز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، از محل درآمدهای مالیاتی این بخش، تأمین بودجه و تکمیل خواهند شد.

وجیه اله ذکوری افزود: «طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها» در راستای مردمی کردن اقتصاد در روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه به صورت رسمی رونمایی شد و بنا بر اعلام سیاستگذاران و مسئولان اقتصادی و همچنین کارشناسان حوزه مالیات، طرح مزبور برای مؤدیان انگیزه بخش بوده و باعث می‌شود آنها احساس کنند که می‌توانند در مسیر خدمات دولت و اولویت‌های پروژه های «ملی» و «استانی» نقش آفرینی کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: این پروژه ملی در مفهوم کلان خود، امکان تخصیص مالیات‌های پرداختی به پروژه‌های ملی و استانی توسط مؤدیان و تکمیل این پروژه‌ها را فراهم آورده و به یکی از مطالبات جدی مؤدیان در خصوص اعلام محل هزینه کرد و مصرف درآمدهای مالیاتی به شکل مؤثر و عملیاتی پاسخ داده است و مؤدیان مالیاتی می‌توانند به این شکل مشارکت مؤثری در توسعه و اجرای طرح‌های سازنده در زمینه‌هایی مثل بهداشت و درمان، آموزش، راه و ترابری و ... داشته باشند و بدین صورت مشارکت مؤدیان در تکمیل پروژه‌های عمرانی می‌تواند موجب بهبود نگرش آن‌ها نسبت به مصارف مالیاتی و مالیات ستانی عادلانه شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها