|

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

برگزاری آئین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان

آئین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله رئیسی با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، نمایندگان مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی، رئیس، اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

برگزاری آئین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان

 به گزارش شرق،  فاز اول مجمتع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله رئیسی در دو سالن اجلاس با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۹۰ نفره در مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر و با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آئین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله دکتر رئیسی، گفت:

از استاندار محترم همدان که در دولت مردمی منشاء اثر خدمات زیرساختی بودند و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مشکل آب همدان را برطرف کردند، تشکر می‌کنم.

با همکاری و اهتمام ویژه استاندار محترم همدان چهار بلوک خوابگاهی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان اختصاص دادیم که ارزش ریالی آن‌ها به چند همت می‌رسد.

شهید آیت‌الله دکتر رییسی نگاه ویژه‌ای به علم و فناوری داشتند و حداقل ماهی یک‌بار برای جامعه علمی و وزارت علوم جلسات و نشست‌های تخصصی برگزار می‌کردند.

در دولت مردمی بودجه اختصاصی دانشگاه‌ها بیش از ۱۱۰ درصد محقق شده است که این نشان از تعهد ما به توسعه زیرساخت‌های علمی دارد.

مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی که از سه بخش سالن‌های اجلاس، کتابخانه‌ها و سالن آمفی‌تئاتر ۱۲۰۰ نفره تشکیل شده است، به عنوان یک مرکز چندمنظوره در خدمت جامعه علمی و فرهنگی کشور قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها