|

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان:

۳ هزار و ۵۰۰ زائر اربعین حسینی در همدان جا به جا شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ زائر اربعین حسینی تا روز گذشته با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.

۳ هزار و ۵۰۰ زائر اربعین حسینی در همدان جا به جا شدند

  به گزارش شرق، مهرداد آهکی به جا به جایی زائران اربعین حسینی از ۱۶ مرداد در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در همدان قرارگاه مرکزی جابه‌جایی زائران اربعین در پایانه مسافربری ایجاد شده است و تلاش می‌کنیم تمهیدات لازم را برای خدمات‌ دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی فراهم کنیم.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: امسال برای جابه‌جایی مسافران ۱۵۸ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است و این اداره کل آمادگی لازم را در اینزمینه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه پیش فروش بلیط اتوبوس از دهم مرداد ماه در استان آغاز شده است، تصریح کرد: پایانه‌های فعال برای زائران استان همدان شامل مرزهای هدف اربعین مهران و خسروی است.

آهکی یادآور شد: زائران در صورت مشاهده مغایرت نرخ تعیین شده با نرخ‌هایی که از آنان دریافت می‌شود با ارائه مستندات می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و کد پیگیری دریافت کنند تا به شکایت آنان رسیدگی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه با بیان اینکه جابه جایی ایمن مسافران اربعین یکی از اولویت‌های راهداری است، تاکید کرد: جابه جایی زوار با رعایت تمامی جوانب ایمنی در حال انجام است البته میزان تقاضای سفر افزایش خواهد یافت و طبیعتا باید برای سفر ایمن،‌تمامی جوانب ایمنی را رعایت کرد.

آهکی با اشاره به زائرانی که با خودروی شخصی خود به مرزها عزیمت کرده اند، ابراز داشت: این دسته از زائران هنگام برگشت از سفر اربعین از هر گونه عجله و شتاب که موجب ایجاد مخاطرات جبران ناپذیری می‌شود پرهیز کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان همدان از زائران خواست پس از ورود به کشور ساعاتی در مرزها استراحت و حتما جوانب ایمنی در تردد را رعایت کنند تا در جاده‌ها با حادثه ای مواجه نشوند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها