|

رئیس هیأت والیبال استان همدان خبر داد:

دوره مربیگری والیبال سطح یک بین المللی(آقایان وبانوان) به میزبانی همدان برگزار می شود

دوره مربیگری والیبال سطح یک بین المللی به عنوان نخستین رویداد مهم بین المللی در تاریخ والیبال استان، به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

دوره مربیگری والیبال سطح یک بین المللی(آقایان وبانوان) به میزبانی همدان برگزار می شود

رئیس  هیأت والیبال استان با اعلام خبر برگزاری دوره مربیگری والیبال سطح یک بین المللی گفت: این رویداد مهم در تاریخ والیبال استان بی سابقه بوده و برای نخستین بار قرار است از یکم الی پنجم شهریورماه سالجاری با حضور بزرگان والیبال ایران از جمله بازیکنان سابق تیم ملی در شهر همدان برگزار شود.

 

به گزارش شرق، حمید بادامی نجات اظهار کرد: با رایزنی هایی که هیأت والیبال استان با فدراسیون والیبال ایران انجام داد و باتوجه ظرفیت های مستعد استان،میزبانی دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک در سال ۱۴۰۳به استان همدان واگذارشد.

 

بادامی نجات با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۵۵نفر از سراسر کشور هستند، گفت: تعدادی از افراد ثبت نام کننده سابقه حضور در تیم ملی را دارند و جزو بازیکنان شاخص کشور محسوب می شوند که اکنون در قالب مربی درجه یک در این کلاس‌ها حضور خواهند داشت.

 

وی افزود: با تلاش هیأت والیبال استان و همکاری فدراسیون والیبال،استان همدان مجوز حضور ۹نفر از مربیان بومی خارج از سهمیه جهت حضور در این کلاس را دریافت کرده است که با این اتفاق سطح مربیگری والیبال استان توسعه خواهد یافت.

 

بادامی نجات اضافه کرد: کلاس مربیگری بین المللی سطح یک با حضور مدرسان جهانی والیبال آقای علی پور عروجی و خانم سیف زاده از ابتدای شهریور به مدت ۶روز برگزار می‌شود.

 

رئیس هیأت والیبال استان اظهار کرد: با اعلام فدراسیون والیبال، این دوره، نخستین کلاس مربیگری سطح یک بین‌الملل در سال ۱۴۰۳ در ایران است که شرط حضور در آن دارا بودن مدرک لیسانس و مدرک مربیگری درجه یک ملی، ۲سال سابقه همکاری با هیأت والیبال با آخرین مدرک مربیگری، فعالیت در عرصه مربیگری به صورت فعال و گذراندن ۳۰ ساعت دوره دانش‌افزایی در دو سال گذشته است.

 

بادامی نجات افزود: این دوره با هدف ارتقاء و به‌روز شدن دانش والیبال کشورمان و همچنین رشد کمی و کیفی مربیان در سطح استان است.

 

 رئیس هیأت والیبال اظهار کرد: لازم بذکر است این دوره به میزبانی هتل کتیبه جهت کلاس های تئوری و سالن ورزشی شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی همدان جهت برگزاری کلاس های عملی در نظر گرفته شده است. 

 

وی اضافه کرد: این مسابقات با پیگیری‌های کمیته آموزش هیات والیبال استان و زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها