|

معافیت بیش از 26 هزار مشترک مددجوی استان همدان از پرداخت قبوض آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از معافیت 26 هزار و 246 مشترک مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان در نیمه نخست سال خبر داد.

معافیت بیش از 26 هزار مشترک مددجوی استان همدان از پرداخت قبوض آب

به گزارش شرق؛ فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس قانون برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت و سیاست‌های حمایتی دولت از اقشار آسیب‌پذیر، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت هزینه بهای قبوض «آب»، «برق» و «گاز» مشروط بر رعایت الگوی مصرف «معاف» هستند.

بختیاری‌فر با بیان اینکه صورتحساب مشترکان کم‌‌تر از الگوی مصرف تعیین شده، تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی با تخفیف ۱۰۰ درصد محاسبه می‌شود، تصریح کرد در نیمه ابتدایی سالجاری 16 هزار و 959 مشترک مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و 9287 مشترک مددجویان اداره کل بهزیستی استان همدان از پرداخت قبوض آب، معاف شدند.

وی ادامه داد: مجموع تخفیفات در نظر گرفته شده برای این اقشار در نیمه ابتدایی سال جاری 11 میلیارد و 769 میلیون ریال است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: برای بهره مندی از بخشودگی‌های حق انشعاب آب و فاضلاب در سال گذشته 399 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان و امسال نیز 107 نفر به شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شدند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها