|

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

پانسیون پزشکان در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به استقرار پزشکان متخصص در شهرستان‌های استان طی 3 سال گذشته گفت: بر این اساس احداث منازل زیست‌بوم پزشکان در دستور کار دانشگاه قرار گرفته و پانسیون پزشکان در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح شده‌است.

پانسیون پزشکان در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح

به گزارش شرق ، محمدمهدی مجذوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: 8پانسیون پزشکان بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و افتتاح شده‌است. 

وی بیان کرد: این پروژه در دو بلوک 8 واحدی از سال 98 کلنگ‌زنی شده بود که 8 واحد آن طی دو سال گذشته احداث و آماده بهره‌برداری شده و 8 واحد دیگر در دست اقدام قرار دارد. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین با اشاره به پیشرفت 95 درصدی پانسیون پزشکان تویسرکان عنوان کرد: پانسیون پزشکان بیمارستان سردار سلیمانی تویسرکان نیز در دو بلوک ۶ واحدی آماده افتتاح و بهره‌برداری است و طی روزهای آتی می‌توان این 12 واحد را در اختیار و استفاده پزشکان مقیم شهرستان قرار داد. 

وی افزود: هریک از این واحدها در متراژ ۷۵ متر مربع احداث شده و در مجموع، در دو بلوک 2 و 3 این پروژه 11 میلیارد تومان هزینه شده است.   

 مجذوبی با اشاره به اینکه یک بلوک 6 واحدی از این پانسیون طی ماه‌های گذشته به افتتاح رسیده است تصریح کرد: با بهره‌برداری از بلوک‌های 2 و 3 این پروژه، مجموعا 18 واحد زیست‌بوم پزشکان در اختیار شبکه بهداشت و درمان تویسرکان قرار می‌گیرد. 

 مجذوبی خاطرنشان کرد: در طول نزدیک به سه سال گذشته بیش از ۶۸ پروژه با اعتباری نزدیک به یک هزار و ۶۰۰میلیارد تومان در سطح استان همدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که بیش از 97 هزار متر مربع به فضای عمرانی حوزه سلامت افزوده است. 

وی همچنین به روند احداث ساختمان ستادی مرکز اورژانس استان اشاره کرد و گفت: این پروژه تا پایان سال آینده آماده افتتاح خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها