|

رئیس شورای شهر همدان خبر داد:

آغاز اجلاس مجمع مشترک روسای شوراهای کشور در همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: برگزاری مجمع مشترک روسای شوراهای کشور در همدان فرصتی جهت بیان راهکارهایی مناسب برای تقویت درآمدهای پایدار شهری است.

به گزارش شرق، محمود مسگریان در مراسم آغاز به کار اجلاس مجمع مشترک روسای شوراهای کلان‌شهرها و شهرهای مراکز استان‌ها در همدان، افزود: همدان به عنوان پایتخت تاریخ تمدن ایران زمین و یکی از شهرهای کم نظیر از لحاظ معماری و جانمایی شهری و نقشه ، میزبان هفتاد و سومین مجمع مشورتی رؤسای سراسر کشور است.

مسگریان اضافه کرد: به جهت موضوعات مختلف فرهنگی اقتصادی عمرانی لازم بود مسئولین شوراهای کشور در همدان دور هم آیند و موضوعات مختلف مدیریت شهری را به اشتراک گذاشته و با هم‌اندیشی و تعامل راهکارهای مناسبی را برای حل معضلات شهری در جهت رفاه و آسایش مردم و رسیدن به اهداف برنامه‌ها محقق کنند.

مسگریان اضافه کرد: بر این اساس افتخار می‌کنیم میزبان رؤسای شوراهای کشور هستیم و سعی ما بر این است که جلسات مجمع با بهترین کیفیت محتوایی به نتایج مطلوبی برسد و جمع‌بندی نظرات به عنوان بیانیه این مجمع برای مسئولین و سیاستگذاران از جمله مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

مسگریان با بیان اینکه قطعاً تصمیمات مطرح شده در کمیسیون‌های چهارگانه مجمع با توجه به رویکرد اجتماعی فرهنگی، اقتصادی، خدمات شهری و عمرانی شهرها و ویژگی‌های خاص همدان می‌تواند در بهبود روند پیشرفت این کهن شهر موثر باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه همدان همواره از درآمدهای پایدار شهری رنج می‌برد امیدواریم مجمع روسای شوراها راهکارهایی برای تقویت درآمدهای پایدار شهری همدان داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها